نیوکاسل مهاجم جوان میلان را می خواهد
تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 9:51 | نویسنده : Amir

هنگامی که مهاجم 18 ساله فرانسوی از کان به میلان پیوست باشگاه های زیادی از جمله اورتون، آرسنال و تاتنهام در پی جذبش بودند.


ام بایه نیانگ در حقیقت یک مهاجم نوک است اما می تواند در پست های دیگری مثل مهاجم گوشه، هافبک نفوذی و بال کناری بازی کند. نیانگ یکی از بهترین بازیکنان جوان فرانسوی است که اولین بازی رسمی حرفه ای خود را در شانزدهم آوریل 2011 با تیم کان در برابر تولوز و درحالی که فقط 16 سال سن داشت تجربه کرد.

سمپدوریا مایل بود تا این بازیکن را به رختکن تیمش اضافه کند اما حالا نیانگ خواهان جدیدی پیدا کرده است. گفته می شود نیوکاسل مشتری سرسخت نیانگ است.  میلان 3 میلیون یورو (2.5 میلیون پوند) در تابستان گذشته  برای نیانگ خرج کرد. این مهاجم جوان 30 بار با پیراهن کان به میدان رفت و 5 گل زد و درحالی که فقط 17 سال سن داشت راهی ایتالیا شد. وی 25 بار برای میلان به میدان رفت. او بیشتر از این ها می ازرد.

گازتا دلو اسپورت در ادامه گزارش نیوکاسل را به عنوان مشتری جدید و جدی نیانگ معرفی کرد. پس از این که سران تیم انگلیسی در جذب اوبامیانگ ناکام ماندند فهرستی از مهاجمان مورد نظر خود را آماده کردند که در آن نام نیانگ و بافتیمبی گومیس دیده می شود. تیم های زیادی هم چنان شرایط نیانگ را زیر نظر دارند. دو هفته پیش آدریانو گالیانی از احتمال واگذار کردن او به صورت قرضی صحبت به میان آورده بود که با به نتیجه نرسیدن مذاکرات برای جذب آلیسیو چرچی و الساندرو دیامانتی منصرف شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ