رضا حقیقی: حرف زدن در مورد دربی زود است
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 9:21 | نویسنده : Amir

رضا حقیقی: حرف زدن در مورد دربی زود است

هم اکنون پس از پیروزی های اخیر خود در رقابت های جام حذفی و لیگ برتر شرایط خوبی را نسبت به نیم فصل پیدا کرده ایم به دلیل لغو شدن بازی گهر درود بخاطر آلودگی هوای تهران کمی از شرایط بازی دور بودیم از این رو در بازی با نفت تهران گل زود هنگام خوردیم و گل های زیادی را در طول 90 دقیقه به نفت نزدیم.

بازیکن تیم فوتیال پرسپولیس تهران ادامه داد: در روزهای آتی کار سخت و مشکلی را مقابل صبای قم داریم جون باید این روند برتری را در بازی های آینده ادامه دهیم به طور حتم در بازی با صبای قم محکوم به برد هستیم.

حقیقی در مورد امتیازات از دست رفته نیم فصل اول گفت: نیم فصل اول پرسپولیس امتیازات زیادی را از دست داده است باید با قدرت و انگیزه بالای بازیکنان جبران مافات کنیم و به رتبه های خوب جدول دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان با تجربه و قدرتمندی دارد که به تنهایی می تواند با تجربه خود یک بازی را با دست پر از میدان خارج شوند و در ادامه بازی های لیگ باید بدون استرس کار را ادامه دهیم.

حقیقی اضافه کرد: پرسپولیس هم اکنون مشکل فنی ندارد و با رهبری و مدیریت یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی روزهای خوشی را برای پرسپولیس نوید می دهد امیدوارم با انگیزه دو چندان تا پایان فصل این پیروزی ها و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: باید در بازی های بعدی با تمرکز بیشتر رکورد گلزنی خود را بالا ببریم در 4 بازی 14 گل به ثمر رسانده ایم که باید این آمار در بازی های آتی بیشتر شود.

وی در مورد دربی اظهار داشت: برای لیگ برتر برنامه خوبی داریم تا در بازی های آینده بهترین نتایج را بدست بیاوریم ولی حرف زدن در دربی خیلی زود است و باید تمرکز خود را برای بازی صبا بگذاریم تا 6 بهمن چند بازی دیگر داریم که باید هر طور شده با پیروزی کار را تمام کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ