خوشحالي ستاره‌هاي گالاتاسراي از پيروزي
تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, | 12:16 | نویسنده : Amir

ديديه دروگبا و وزلي اسنايدر تيم‌شان را شايسته صعود به مرحله يک چهارم نهايي دانستند.


بيشتر کارشناسان انتظار صعود شالکه به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را داشتند ولي شاگردان فاتح تريم همه پيش‌بيني‌ها را نقش‌برآب و با پيروزي سه بر دو در ورزشگاه خانگي شالکه جواز صعود را کسب کردند.

ديديه دروگبا، مهاجم ساحل‌عاجي گالاتاسراي که به تازگي به اين تيم ترکيه‌اي پيوسته است، از صعود به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بسيار خوشحال بود:‌ "در بازي رفت بسيار نااميد کننده ظاهر شديم. مي‌توانستيم در آن ديدار به پيروزي برسيم اما اين گونه نشد. با شکست شالکه در آلمان دست به کار بزرگي زديم. اين نتيجه‌ اميدوارکننده است."

مهاجم 35 ساله گالاتاسراي افزود: "بايد بلندپرواز باشيم. رويايم اين است که بار ديگر جام قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را بالاي سر ببرم. با چلسي سال گذشته اين افتخار را به دست آوردم اما کافي نيست. اميدوارم دوباره اين افتخار را به دست آورم. هنوز فاصله زيادي با رسيدن به جام داريم. بايد تلاش کنيم."

ستاره سابق چلسي درباره اين سوال که آيا دوست دارد، تيمش در مرحله بعد با پاري‌سن‌ژرمن رويارويي کند، گفت: "چرا که نه. بازي سرنوشت‌سازي خواهد شد و براي من به خاطر حضورم در مارسي انتقامي هم خواهد بود."

وزلي اسنايدر، ديگر ستاره گالاتاسراي که به تازگي از اينتر به اين تيم پيوست، پس از پيروزي تيمش در آلمان گفت: "شايسته پيروزي و صعود بوديم. در نيمه دوم اشتباه‌هاي زيادي داشتيم و به بازي رو به عقب روي آورديم. شالکه کار را بر ما سخت کرده بود اما خوشبختانه اين تيم گالاتاسراي بود که به دور بعد صعود کرد."

او افزود: "به دنبال زدن گل سوم بوديم اما نتوانستيم زود به آن برسيم. در حالي که شالکه فشار مي‌آورد، گل سوم را به ثمر رسانديم. شالکه بازي زيبايي را به نمايش گذاشت ولي ما با روحيه تيمي بالا به پيروزي رسيديم. شايسته اين نتيجه‌ بوديم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ