نتايج مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 8:34 | نویسنده : Amir

تاتنهام در يک هشتم نهايي ليگ اروپا دست به کار بزرگي زد و با سه گل اينتر را در وايت هارت لين شکست داد اما چلسي در روماني با يک گل برابر استوا بخارست تن به شکست داد.

دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا با انجام هشت ديدار به پايان رسيد که در حساس ترين بازي تاتنهام تيم آماده اين روزهاي ليگ برتر انگليس موفق شد با سه گل اينتر بحران زده را در هم بکوبد و صعود خود را به دور بعد تا حدودي مسجل کند.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار که در ورزشگاه وايت هارت لين و به ميزباني تاتنهام برگزار شد بازيکنان ميزبان شروع خوبي داشتند و در دقيقه 6 توسط گرت بيل ستاره ولزي خود به گل رسيدند تا ورزشگاه غرق در شادي شود. حملات تاتنهام با وجود اين گل زود هنگام ادامه يافت و 13 دقيقه بعد سيگوردسون هافبک ايسلندي تاتنهام گل دوم اين تيم را به ثمر رساند تا دو تيم با همين نتيجه به رختکن روند.

با شروع نيمه دوم بازهم اين بازيکنان ميزبان بودند که شروع بهتري داشتند و در دقيقه 53 اين بار توسط يان ورتونگن به گل رسيدند تا يک پيروزي ارزشمند را به دست آوردند و با روحيه خوبي پاي به ديدار برگشت در جوزپه مه آتسا گذارند.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس تيم پرستاره اما بحران زده چلسي با يک گل برابر استوا بخارست روماني تن به شکست داد تا زنگ خطر براي رافا بنيتس سرمربي اسپانيايي اين تيم به صد درآيد.

تک گل اين ديدار را که در روماني برگزار شد روسسکو در دقيقه 34 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

روبين کازان که عليرضا حقيقي را در اختيار دارد در اسپانيا عملکرد خوبي داشت و به تساوي بدون گل برابر لوانته دست يافت اما لاتزيو ديگر نماينده ايتاليا موفق شد با دو گل از سد ميزبانش اشتوتگارت آلمان بگذرد. گلهاي فيروزه اي پوشان را ادرسون و اونازي به ثمر رساندند.

نتايج کامل بازيها

استوا بخارست 1 – چلسي صفر

اشتوتگارت صفر-لاتزيو 2

تاتنهام 3- اينتر صفر

لوانته صفر-روبين کازان صفر

آنژي ماخاچ کالا صفر-نيوکاسل صفر

ويکتوريا پلژن صفر-فنرباغچه يک

بنفيکا يک- بوردو صفر

بازل 2- زنيت صفر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ