تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 13:0 | نویسنده : Amir

باشگاه میلان تایید کرد که ماتیا دی شیلیو مدافع تیمش پس از عمل جراحی حدود یک ماه دور از میادین فوتبال خواهد بود.



مدافع چپ میلان پس از مصدومیت زانو در چند ماه گذشته، تصمیم گرفت آن را به تیغ جراحان بسپرد.

او پس از عمل منیسک پای چپش در کلینیک لا مدونینا در میلان توسط پروفسور هربرت شون هابر، باید مدتی به استراحت بپردازد.

غیبت او حدود یک ماه بدون عوارض پیش بینی می شود.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 12:35 | نویسنده : Amir

سرمربي 56 ساله تيم ملي فوتبال ايتاليا تاکيد کرد هر بازيکني مي‌تواند براي حضور در ترکيب اين تيم در جام جهاني اميد داشته باشد.


تيم ملي فوتبال ايتاليا سه‌شنبه شب با برتري 2 بر يک مقابل جمهوري چک در چارچوپ رقابت‌هاي مرحله انتخابي جام جهاني 2014 جواز حضور در مرحله پاياني اين مسابقات را به دست آورد.

چزاره پراندلي، سرمربي آتزوري در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» ايتاليا گفت: وقتي عنوان مي‌کنم فرانچسکو توتي هم مي‌تواند در ترکيب تيم ملي فوتبال ايتاليا حضور داشته باشد به اين معنا است که هر کسي مي‌تواند اميدوار باشد به ترکيب تيم ملي راه يابد. تاکيد مي‌کنم هر بازيکني شانس حضور در جام جهاني را دارد.

توتي، کاپيتان رم که از بازي‌هاي ملي خداحافظي کرده است با توجه به شرايط خوبي که دارد احتمال دعوتش به تيم ملي از سوي پراندلي وجود دارد. حالا بازيکناني همچون دي‌ناتاله و جوزپه روسي هم اين شانس را دارند تا بار ديگر براي لاجوردي‌پوشان ايتاليا بازي کنند.

وي افزود: روسي امتيازات خوبي براي تيم دارد و بازيکني کليدي است. ما نياز داريم تا در ماه‌هاي آينده به خوبي کار کنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا در خصوص ماريو بالوتلي هم گفت: اينکه ماريو بالوتلي مي‌تواند ما را به پيروزي سوق دهد بايد بگويم همينطور است و کاملاً با اين موضوع موافقم. بايد از هواداراني که در ورزشگاه يوونتوس از ماريو حمايت کردند تشکر کنم.



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 10:3 | نویسنده : Amir

مهاجم آرژانتيني و سابق تيم فوتبال رئال مادريد در مصاحبه اي سياست هاي سرمربي اين تيم را دليل جدايي خود خواند.


انتقال گونسالو ايگوآين به تيم ناپولي موجب ناراحتي طرفداران رئال از اين بازيکن شد و او در توجيه تصميم خود در مصاحبه اي با تلويزيون اسپانيا گفت ، قصد ترک رئال را نداشته است اما به علت حضور معدود در ترکيب اين تيم در نهايت تصميم به جدايي گرفته است.

ايگوآين گفت :« من از حضور در تيم رئال و زندگي در مادريد راضي بودم و احساس خوشبختي مي کردم اما اتفاقات اخير و نيمکت نشيني هاي مداوم باعث شد تا چنين تصميمي بگيرم.تعداد بازي دليل خوشحالي هر بازيکني است اما من هر هفته مي فهميدم که در بازي بعدي در ترکيب اصلي بازي نخواهم کرد.با اين وجود من 7 سال در رئال عضويت داشتم و به طرفداران اين تيم علاقه زيادي دارم.»



تاريخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, | 9:56 | نویسنده : Amir

سه باشگاه لیگ برتری آرسنال، اورتون و لیورپول علاقه مند به جذب کیسوکه هوندا ستاره ژاپنی زسکا مسکو می باشند.


قرارداد این هافبک ژاپنی، 31 دسامبر 2013 خاتمه می یابد و وی به عنوان بازیکن آزاد و بر طبق قانون بوسمن می تواند راهی تیم دلخواه شود.

تا به حال تنها سخن از پیوستن هوندا به میلان بود، ولی وی اذعان کرد که روسونری تنها یک تیم از میان بسیاری از پیشنهادهایش می باشد.

 سه تیم لیگ برتری آرسنال، اورتون و لیورپول علاقه مند به جذب هوندا می باشند.

 




تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, | 22:53 | نویسنده : Amir


تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, | 21:0 | نویسنده : Amir

باشگاه فیورنتینا قصد دارد قرارداد آلبرتو آکوییلانی هافبک ملی پوش تیمش را تمدید نماید.


قرارداد آکوییلانی تا زوئن 2015 اعتبار دارد، اما روزنامه La Repubblica مدعی شد که فیورنتینا قصد تمدید قرارداد وی را دارد.

این هافبک 29 ساله، تابستان 2012 از تیم لیورپول به ویولا پیوست و فصل دوم حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد.

پس ار حضور قرضی در یووه و میلان، هافبک سابق رم در فصل گذشته سری آ در 25 بازی موفق به زدن 7 گل شد.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 21:15 | نویسنده : Amir

کوین پرینس بواتنگ، بخاطر رشد نژاد پرستی در فوتبال ایتالیا تصمیم به خروج از میلان و پیوستن به شالکه 04 گرفته است.


پیتر پیترز، رئیس امور مالی باشگاه شالکه در گفتگو با بیلد با بیان این موضوع گفت: "بواتنگ می خواست به دلیل وجود حوادث نژاد پرستی در ایتالیا، میلان را ترک کند. برلوسکونی نیز به او قول داده بود تا در صورتی که میلان بتواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند، اجازه رفتن او را بدهد."

در اوایل سال 2013، در بازی دوستانه بین تیم های میلان و پتریا، برخی تماشاگران با دادن شعار های نژاد پرستانه باعث عصبانیت بواتنگ و توقف بازی شدند.

بواتنگ در سال 2010 به میلان پیوست  و در 100 بازی که برای روسونری انجام داد، 17 گل را به ثمر رساند.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 21:13 | نویسنده : Amir

سرخيو بوسکتس، هافبک بارسا، بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميت، به تمرينات تيمش بازگشت.


 اين ملي پوش اسپانيايي در پيروزي 3-2 آبي و اناري ها مقابل والنسيا دچار آسيب ديدگي شد و به همين دليل به اردوي تيم ملي اسپانيا براي دو ديدار مقابل فنلاند و شيلي دعوت نشد.

اما سايت اختصاصي باشگاه بارسلونا اعلام کرد که اين بازيکن امروز در تمرينات حضور پيدا کرده و بدون مشکل در بخشي از جلسات تمريني شرکت کرده است.

دني آلوس هم که از ناحيه قوزک پا دچار آسيب ديدگي شده، با فيزيوتراپ هاي باشگاه به طور انفرادي کار کرده است. آلوس هم به دليل اين آسيب ديدگي دو ديدار تيم ملي برزيل مقابل استراليا و پرتغال را از دست داد.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 19:1 | نویسنده : Amir

به گزارش رسانه هاي ايتاليايي، دانيله ده روسي، هافبک ملي پوش رم، پردرآمدترين بازيکن حال حاضر سري آ است.


 اين هافبک باتجربه در حال حاضر 6.5 ميليون يورو در سال درآمد دارد که از نفر دوم، گونسالو ايگواين، يک ميليون يور بيشتري است و همين طور 2 ميليون يورو بيشتر از فرانچسکو توتي، کاپيتان جالوروسي.

شرايط بد مالي سري آ در دستمزدهاي بازيکنان حاضر در اين ليگ که توسط نشريه گاتزتا دلو اسپورت منتشر شده، کاملا منعکس شده است. تنها 12 بازيکن حاضر در سري آ بيش از 4 ميليون يورو در سال دستمزد مي گيرند. اين در حالي است که تنها در باشگاه چلسي، 13 بازيکن بيش از مبلغ درآمد دارند.

هيچ يک از بازيکنان حاضر در سري آ در بين 10 بازيکن پردرآمد فوتبال اروپا حضور ندارند. زلاتان ابراهيموويچ و رادامل فالکائو با 14 ميليون يورو در سال، پردرآمدترين بازيکنان فوتبال اروپا هستند و پس از آنها، ليونل مسي با 13 ميليون يورو در سال قرار دارد. گرت بيل هم با 11 ميليون يورو، در بين پردرآمدترين بازيکنان اروپا در جاي نهم قرار دارد.

يوونتوس هم با 49.8 ميليون يورو پرداخت سالانه، بيشترين پرداختي را در بين تيم هاي سري آ دارد و بعد از آن ميلان با پرداختي 47.94 يورو قرار دارد.

در بين بازيکنان مطرح سري آ که دستمزد کمي دريافت مي کنند، پل پوگبا (1 ميليون يورو)، آنتونيو کاندروا (900 هزار يورو) و خوان زونيگا (800 هزار يورو)، خوان کوادرادو ( 600 هزار يورو) قرار دارند.



تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, | 10:29 | نویسنده : Amir

مدافع يوونتوس در تمرين‌هاي تيم ملي کشورش دچار آسيب ديدگي شديدي شد.



مارتين کاسرس که در اردوي تيم ملي فوتبال اروگوئه حضور دارد با آسيب‌ديدگي شديدي روبه‌رو شده است.

کاسرس که در يوونتوس توپ مي‌زند در ديدار بعدي اروگوئه مقابل کلمبيا حضور نخواهد داشت زيرا دچار پارگي از ناحيه مينيسک زانو شده است. او در جريان ديدار با پرو نيز نتوانست در ترکيب تيمش حضور داشته باشد. اکنون که ميزان آسيب‌ديدگي وي مشخص شده است، به ايتاليا بازمي‌گردد تا براي مشخص شدن ميزان آسيب ديدگي تحت آزمايش و اسکن‌هاي دقيق‌تري قرار بگيرد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 68 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ