تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 11:20 | نویسنده : Amir

باشگاه اودینزه رسما قرارداد لوییس موریل مهاجم جوان خود را تا 30 ژوئن 2018 تمدید کرد.


وب سایت رسمی باشگاه اودینزه امروز تایید کرد که قرارداد این مهاجم کلمبیایی تا سال 2018 تمدید شده است.

این بازیکن 22 ساله در جولای 2010 به اودینزه پیوست و مدتی به صورت قرضی در گرانادا و لچه بازی کرد.

 

موریل در فصل گذشته سری آ موفق شده بود در 22 حضورش در ترکیب اودینزه، 11 گل به ثمر رساند و در فصل جاری نیز در دو دیدار از سه دیدار این تیم به میدان رود.

 




تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 10:57 | نویسنده : Amir

هافبک برزيلي ميلان دو هفته‌ به علت آسيب‌ديدگي‌ نمي‌تواند تيمش را همراهي کند. او گفت که در دوران آسيب‌ديدگي از ميلان دستمزدي نخواهد گرفت.


کاکا که در فصل جابه‌جايي تابستاني از رئال‌مادريد به ميلان بازگشت، از ناحيه عضله پا مصدوم شد و حداقل تا دو هفته‌اي دور از ميادين خواهد بود.

کاکا با اين آسيب‌ديدگي‌ بازي چهارشنبه شب تيمش برابر سلتيک اسکاتلند در ليگ قهرمانان اروپا را از دست داد. او همچنين در بازي حساس يکشنبه شب برابر ناپولي در رقابت‌هاي سري A هم نمي‌تواند به ميدان رود. او تنها بازيکن آسيب‌ديده ميلان نيست. استفان الشعراوي، ريکاردو مونتوليوو، آباته و ماتياد شيلو از ديگر مصدومان تيم آلگري هستند.

اين هافبک برزيلي پس از آسيب ديدگي‌اش در گفت‌وگويي که با کانال تلويزيوني ميلان داشت، تاکيد کرد که در دوران آسيب‌ديدگي دستمزدش را از باشگاه ميلان نخواهد گرفت. او گفت: به صراحت بگويم اصلا انتظار چنين آسيبي را نداشتم. نمي‌خواهم در اين مدت دستمزدي از باشگاه ميلان بگيرم. تنها از باشگاه مي‌خواهم که از من حمايت کند تا هر چه زودتر دوران آسيب‌ديدگي‌ را پشت سر بگذارم.

ميلان فصل جديد سري A را بد آغاز کرد. شاگردان آلگري از چهار بازي خود تنها چهار امتياز را کسب کرده‌اند.



تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, | 10:45 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال آ.اس رم در ديداري خارج از خانه به پيروزي رسيد.


در آخرين بازي از هفته سوم سري آ ايتاليا تيم فوتبال رم موفق شد در خانه پارما، اين تيم را با نتيجه 3 بر يک شکست دهد.

فلورنزي در دقيقه 47، توتي 70 و استروتمن 85 (پنالتي) براي ميهمان گلزني کردند و تک گل پارما را بيابياني در دقيقه 39 وارد دروازه رم کرد.

رم با اين برد از سه بازي خود صاحب 9 امتياز شد و به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد.



تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 11:44 | نویسنده : Amir

ستاره آلماني خط حمله فيورنتينا در بازي برابر کالياري از ناحيه زانو آسيب ديد و 6 هفته قادر به همراهي فلورانسي‌ها نخواهد بود.


فيورنتينا شب گذشته (يکشنبه) در سومين بازي خود در فصل جديد سري A بعد از کسب 2 پيروزي متوالي سرانجام با تساوي يک بر يک برابر کالياري متوقف شد اما تقسيم امتيازات با ميهمان تنها اتفاق بدي نبود که براي بنفش‌پوشان فلورانس رخ داد، چرا که در اين بازي ماريو گومز، مهاجم آلماني جديد فلورانسي‌ها از ناحيه رباط زانو مصدوم و 6 هفته خانه‌نشين شد. البته گومز تنها مصدوم فيورنتينا نبود، چرا که هم‌تيمي او خوان کواردادو نيز دچار دررفتگي شانه شد.

 هم گومز هم کواردادو در نتيجه اين مصدوميت از زمين بازي بيرون رفتند و نتايج معاينات پس از بازي نشان داد که گومز دچار کشيدگي رباط شده اما شانه کواردادو نشکسته است.

مانزولي، پزشک تيم فيورنتينا در خصوص وضعيت گومز اظهار داشت: پاي گومز آسيب ديده است که براي مداواي آن حداقل چند هفته زمان لازم است. نتايج معاينات اوليه نشان مي‌دهد که او حداقل و در خوشبينانه‌ترين حالت 4 يا 5 هفته خانه‌نشين خواهد بود. مصدوميت کواردادو هم جزو مصدوميت‌هايي است که کمتر در فوتبال ديده مي‌شود اما او در عرض 2 تا نهايت 3 هفته مي‌تواند برگردد.

فيورنتينا يکشنبه هفته آينده در شرايطي به خانه آتالانتا مي‌رود که علاوه بر گومز و کواردادو، داويد پيزارو، هافبک شيليايي خود را که در بازي مقابل کالياري اخراج شد در اختيار ندارد. فيورنتينا در حال حاضر با 7 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي سري A قرار دارد.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 21:10 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال فيورنتينا در ديداري خانگي متوقف شد.

در ادامه رقابت‌ها از هفته سوم سري آ ايتاليا پنج ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال فيورنتينا در استاديوم آرتميو فرانچي و در حضور 26 هزار تماشاگر ميزبان کالياري بود و مقابل ميهمان خود با نتيجه يک بر يک متوقف شد.

والرو در دقيقه 79 براي ميزبان گلزني کرد و پينيلا در دقيقه 89 بازي را به تساوي کشاند.

فيورنتينا با اين تساوي از سه بازي صاحب هفت امتياز شد.

در ديدار مهم ديگر تيم فوتبال لاتزيو ميهمان خود کيه‌وو را با نتيجه 3 بر صفر شکست داد.

کاندروا در دقيقه 8 و 38 و لوليچ در دقيقه 42 براي لاتزيو گلزني کردند.

لاتزيو با اين برد به امتياز 6 رسيد.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

ورونا 2 ساسولو 0

ليورنو 2 کاتانيا 0

اودينزه 1 بولونيا 1



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 19:14 | نویسنده : Amir

رقابت‌های فوتبال سری‌آ در هفته سوم امروز با مسابقه کالیاری-فیورنتینا ادامه پیدا کرد، اما ویولایی‌ها نتوانستند از اندوخته کم خود برای کسب هر سه امتیاز استفاده کنند.


مائوریسیو پینیلا در آخرین دقیقه وقت اضافه موفق شد گل تساوی را برای کالیاری به ثمر برساند، اما این مسابقه پرحاشیه با اخراج پیزارو، مصدومیت گومز و کواردادو نیز همراه بود.

ویولایی‌ها می‌توانستند با پیروزی در این مسابقه با رکورد 100 درصد پیروزی در صدرجدول سری‌آ قرار گیرند، اما کالیاری اجازه رسیدن فیورنتینا را به صدرجدول نداد.

اما علی‌رغم اینکه فیورنتینایی‌ها دو امتیاز این مسابقه را از دست دادند، مصدومیت بازیکنان نیز بر مشکلات این تیم افزود، در نیمه دوم ماریو گومز در صحنه ای برخور شدیدی با میشل آگاتزای داشت، این برخورد باعث تعویض ماریو گومز، مهاجم اسبق بایرن مونیخ شد، او از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد. 

دقیقه 71 مسابقه والرو حساب کار را برای فیورنتینا 1-0 کرد تا ویولا در بازی که بسیار بدشانس بود در یک قدمی پیروزی قرار گیرد.

اما دقیقه 89 مسابقه مائوریسیو پینیلا موفق شد حساب کار را 1-1 کند و یک امتیاز ارزشمند را برای کالیاری رقم زند.

در دقیقه 92 مسابقه هم درحالی که خطایی رو روسی اتفاق افتاد، اما داور مسابقه خطایی را اعلام نکرد، همین مسئله باعث اعتراض پیزارو شد، اما داور کارت قرمز مستقیمی به او نشان داد، ظاهراً او در صحبتهایش به داور توهین کرده بود. 

فیورنتینا 7 امتیازی شد و در جدول سری‌آ در کنار تیم‌های اینتر و یوونتوس قرار گرفت. 



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 10:36 | نویسنده : Amir

سرمربي اينتر تساوي برابر يوونتوس را در هفته سوم سري A نتيجه‌اي خوب براي تيمش دانست.


اينتر در هفته سوم سري A با تساوي يک بر يک برابر يوونتوس در جوزپه مه‌آتسا متوقف شد.

والتر ماتزاري، سرمربي اينتر از تساوي خانگي برابر يوونتوس راضي است و آن را نتيجه‌اي خوب مي‌داند. او گفت: بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم و با يوونتوس، قهرمان دو فصل اخير پابه‌پا جنگيديم .فصل گذشته براي اينتر کابوس‌وار به پايان رسيد. به همين خاطر تساوي برابر تيم بزرگي چون يوونتوس جهشي بزرگ براي ما به شمار مي‌آيد.

 او افزود: از آغاز فصل در انتظار بازي برابر يوونتوس بودم. در ديدار برابر جنوا و کاتانيا بسيار خوب ظاهر شديم. احترام زيادي براي اين دو تيم قائل هستم اما دوست داشتم تيمم برابر يوونتوس محک بخورد. دوست داشتم سطح کيفي شاگردانم را با شاگردان کونته مقايسه کنم؛ چرا که در دو فصل اخير يکه‌تاز سري A بوده‌اند.

سرمربي سابق ناپولي درباره عملکرد داوري گفت: ليختن‌اشتاينر در يک صحنه بايد کارت زرد مي‌گرفت. ويدال هم در يکي، دو صحنه خطا کرد. با اين حال قول داده‌ام که درباره داوري صحبت نکنم.

اينتر و يوونتوس با اين تساوي 7 امتيازي شدند و در رده‌هاي دوم و سوم جدول قرار گرفتند. ناپولي با 9 امتياز در صدر قرار دارد.



تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, | 10:35 | نویسنده : Amir

هفته سوم سري آ ايتاليا روز شنبه با پيروزي ناپولي و توقف آ ث ميلان پيگيري شد.


ناپولي بعد از تساوي يک بر يک يوونتوس و اينتر ميلان در بازي نخست هفته سوم با نتيجه دو بر صفر بر آتالانتا غلبه کرد.

گونزالو ايگواين آرژانتيني در دقيقه 61 و خوزه ماريا کايخون در دقيقه 71 گل هاي ناپولي را به ثمر رساندند.

ناپولي با اين پيروزي با نه امتياز و فاصله دو امتيازي با اينتر و يوونتوس در صدر جدول قرار گرفت.

آ ث ميلان در ديگر ديدار روز شنبه با تساوي دو بر دو مقابل تورينو متوقف شد.

دانيلو آمبروزيني در دقيقه 47 و السيو سرسي در دقيقه 71 براي تورينو گلزني کردند. سالي مونتاري در دقيقه 87 و ماريو بالوتلي در دقيقه 90 با ضربه پنالتي گل هاي ميلان را به ثمر رساندند.

ميلان و تورينو با چهار امتياز در رده هاي ششم و هفتم قرار دارند.



تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 20:39 | نویسنده : Amir

ترکیب رسمی دو تیم اینتر و یوونتوس در بازی امشب اعلام شد.



در این بازی که تا دقایقی دیگر شروع می شود (ساعت 20:30 به وقت ایران)، وویچنیچ از ابتدا در ترکیب یوونتوس قرار گرفته است . میلیتو نیز طبق انتظارات بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

اینتر: هندانوویچ، رانوکیا، کامپانیارو، ژوان، جاناتان، گوارین، کامبیاسو، تایدر، ناگاتومو، آلوارز و پالاسیو

یوونتوس: بوفون، بونوچی، بارزالی، کیلینی، لیختشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموا، توز و ووچینیچ

این بازی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.



هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین بازی دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در جوزپه مه آتزا برگزار کننده دربی ایتالیا خواهند بود.

سری آ: پیش بازی اینترمیلان - یوونتوس؛ نبرد ماتزاری و کونته این بار در دربی ایتالیا
 
 

بازی امشب در حالی ساعت 20:30 به وقت تهران و به قضاوت دانیله اورساتو 37 ساله آغاز خواهد شد که شاگردان والتر ماتزاری با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج در کنار ناپولی در صدر جدول سری آ قرار دارند و در سوی مقابل بیانکونری با همین امتیاز و تفاضل مثبت چهار پس از تیم های رم و فیورنتینا رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

اینترمیلان

دو بازی، 5 گل زده، بدون گل خورده و 6 امتیاز: همه اینها کافی است تا هواداران نراتزوری پس از پشت سر گذاشتن یک فصل نا امید کننده، اینتر احیا شده را خیلی زود مشاهده کنند و به نظر می رسد طعمه بعدی آنها قهرمان دو فصل گذشته سری آ خواهد بود.

والتر ماتزاری برای این بازی بزرگ نباید نگرانی چندانی درباره انتخاب بازیکنانش داشته باشد. شاید انتخاب از بین سفیر تایدر با خصوصیات دفاعی بهتر در برابر متئو کواچیچ جوان می تواند تنها تردید سرمربی جدید اینتر در میانه میدان باشد.

بدون شک خبر خوب برای اینتر بازگشت دیگو میلیتو است که می تواند دربی ایتالیا را از روی نیمکت تماشا کند. اگرچه احتمال بازی کردن او در این بازی کمی بعید به نظر می رسد، اما حضور او از روی نیمکت هم دلگرمی بزرگی برای نراتزوری و هوادارانش خواهد بود.

به این ترتیب، هم وطن این مهاجم آرژانتینی، رودریگو پالاسیو انتخاب اول ماتزاری در خط حمله است و با توجه به نمایش قابل قبول ریکی آلوارز در بازی های ابتدای فصل، او پشت سر پالاسیو قرار خواهد گرفت.

بازیکنان مصدوم: خاویر زانتی و کریستین چیوو

بازیکن محروم: - 

ترکیب احتمالی اینتر: (1-1-5-3)

هندانوویچ، کامپانیارو، رانوکیا، ژوان، جاناتان، گوارین، کامبیاسو، کواچیچ (تایدر)، ناگاتومو، آلوارز، پالاسیو

 

یوونتوس

بیانکونری همانند رقیب خود فصل را با دو پیروزی برابر سمپدوریا (1-0) و لاتزیو (4-1) آغاز کرد و قهرمانی آنها در سوپرکاپ ایتالیا ثابت کرد که تیم کونته پس از دو فصل قهرمانی در سری آ، همچنان تشنه موفقیت است.

سرمربی یوونتوس امیدوار است تا آندرا بارتزالی و میرکو ووچینیچ دو مصدوم تیمش در بازی های ملی به بازی امشب برسند که البته وضعیت بارتزالی بهتر به نظر می رسد و از سوی دیگر او نمی خواهد به دلیل بازی سه شنبه برابر کپنهاگن در لیگ قهرمانان روی مهاجم مونته نگرویی خود ریسک کند.

شاید آمادگی کارلوس توز، با زدن سه گل در سه بازی ابتدایی یووه در فصل جدید، کمی خیال کونته بابت خط حمله را راحت کرده باشد و از بین فرناندو یورنته، فابیو کوالیارلا و سباستین جووینکو، شانس قرار گرفتن کوالیارلا به عنوان زوج کارلیتوس بیشتر به نظر می رسد.

در خط میانی بانوی پیر، با توجه به مصدومیت مارکیزیو، پل پوگبا همانند دو بازی قبلی در کنار ویدال و پیرلو مثلث مرکز میدان یووه را کامل خواهد کرد.

بازیکنان مصدوم: سیمونه په په، مارتین کاسرس و کلودیو مارکیزیو

بازیکن محروم: -

ترکیب احتمالی یوونتوس: (2-5-3)

بوفون، بارتزالی (اوگبونا)، بونوچی، کیه لینی، لیخشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، آساموآ، کوالیارلا، توز

 

اینترمیلان-یوونتوس از نگاه آمار:

1- بازی امشب 184مین دربی ایتالیا در سری آ خواهد بود و در 183 بازی قبلی سهم یوونتوس 81 پیروزی و سهم اینتر 56 پیروزی بوده است.

2- در پنج رویارویی گذشته دو تیم در بازی های رسمی و دوستانه، بیانکونری 3 بار پیروز میدان بوده است و نراتزوری 2 بار موفق به شکست دادن حریف خود شده است.

3- آخرین دربی ایتالیا که در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار شده است، با نتیجه 2-1 به سود شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.

4- آخرین پیروزی اینتر در دربی ایتالیا و البته در سری آ، بر می گردد به بازی رفت فصل گذشته که آنها موفق شدند در یوونتوس آره نا میزبان خود را با نتیجه 3-1 از پیش رو بردارند.

5- آخرین باری که دربی ایتالیا با تساوی به پایان رسید برمی گردد به اکتبر 2010 که جدال دو تیم در میلان با نتیجه 0-0 خاتمه یافت.

6- اینتر در 3 بازی گذشته خود در سری آ حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

7- یووه در 5 بازی از 7 بازی خارج از خانه گذشته خود در سری آ گلی دریافت نکرده است.

8- رودریگو پالاسیو و یوتو ناگاتومو با دو گل زده بهترین گلزنان نراتزوری در سری آ به حساب می آیند.

9- کارلوس توز و آرتورو ویدال هم با به ثمر رساندن دو گل در دو بازی ابتدای فصل، بهترین گلزنان بیانکونری محسوب می شوند.

10- اورساتو، داور دربی ایتالیا آخرین بار دیدار پالرمو 1-0 اینتر و ناپولی 1-1 یوونتوس را در فصل گذشته سری آ برای دو تیم سوت زده است.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 68 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ