تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 19:59 | نویسنده : Amir

روبين کازان در هفته چهارم ليگ روسيه برابر زسکا مسکو به تساوي بدون گل رضايت داد.


هفته چهارم ليگ روسيه با انجام يک ديدار ادامه يافت که طي آن روبين کازان در خانه برابر زسکا مسکو به تساوي بدون گل رضايت داد.

در اين ديدار سردار آزمون بازيکن ايراني روبين کازان 90 دقيقه روي نيمکت قرار داشت. روبين کازان با اين تساوي 6 امتيازي شد و در رده ششم جدول جاي گرفت. در جدول رده‌بندي ليگ روسيه روستوف با 10 امتياز صدرنشين است.



تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 10:30 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي «استاندارد ليژ» و «روبين کازان» بازي‌هاي رفت خود در ليگ اروپا را با پيروزي مشابه دو بر يک پشت سر گذاشتند.


دور رفت مرحله سوم ليگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) با انجام ديدارهايي در قاره اروپا برگزار شد که طي آنها تيم‌هاي استاندارد ليژ و روبين کازان موفق شدند حريفان خود را شکست دهند.

به گزارش ايسنا، در يونان استاندارد ليژ موفق شد ميزبانش خانتي را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

جئوفري بيا (18) و لورنت سيمان (74) براي استاندارد ليژ در اين ديدار گلزني کردند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم استاندارد ليژ که زمزمه‌هاي پيوستن او به ليگ هلند به گوش مي‌رسد از دقيقه‌ 76 به جاي جئوفري بيا به ميدان آمد.

در ديگر ديدار روبين کازان موفق شد ميزبانش راندس دانمارک را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

در اين ديدار سردار آزمون، بازيکن ايراني روبين کازان در بين 18 بازيکن اصلي تيمش براي اين ديدار حضور نداشت.

در ديگر ديدارهاي مهم ليگ اروپا اين نتايج به دست آمد:

* سوانسي 4 – مالمو صفر

* سويا 3 – پوگوريکا صفر

* هايدوک صفر – ديلاگوري يک

* اودينزه 3 – سيروکي يک

* سنت‌اتين 3 – ميلسامي صفر

* ليبرچ 2 – زوريخ يک

* اشتوتگارت يک – پلوويديو يک

* ترابوزون اسپور يک – دينامومينسک صفر

بازي‌هاي برگشت اين مرحله هفته‌ آينده برگزار مي‌شود و تيم‌هاي پيروز در مجموع دو ديدار به مرحله گروهي ليگ اروپا راه پيدا خواهند کرد.



تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, | 1:4 | نویسنده : Amir

ستاره ژاپنی زسکا مسکو حاضر شده است دستمزد خود را کاهش دهد و به نظر می رسد وی تا چند روز آینده رسما به میلانی ها ملحق شود.

 

کیسوکه هوندا

گفته می شود پس از کش و قوس های فراوان در مذاکرات میلان و زسکا بالاخره توافقات نهایی حاصل شده و کیسوکه هوندا به جای ژانویه در همین تابستان راهی سن سیرو خواهد شد. زسکا حاضر شده است مقداری از رقم خواسته شده 5 میلیون یورویی خود را کم کند چرا که قرارداد هوندا 31 دسامبر یه پایان می رسد و این ستاره ژاپنی چندین بار به صراحت اعلام کرده است به محض پایان گرفتن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. در این صورت هیچ مبلغی دست روس ها را نخواهد گرفت.

پیشنهاد اولیه میلان مبلغ سه میلیون یورو بود اما گازتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت در گزارشی اعلام کردند میلان رقم خود را تا 4 میلیون یورو افزایش داده و توافقات نهایی حاصل شده است. دلیل این پیشنهاد جدید مصدومیت روبینیو اعلام شد. گفته می شود میلان تمام سعی خود را می کند تا هوندا را برای تور تمرینی پیش فصل آمریکا به تیم اضافه کند.

نایب رئیس باشگاه میلان آدریانو گالیانی به همراه اومبرتو گاندینی که روابط خوبی با زسکایی ها دارد امروز و یا فردا با مالک باشگاه روسی در آلمان دیدارخواهند داشت. هوندای ژاپنی نیز قبول کرده است که رقم دستمزد خود را از سالیانه مبلغ 2.5 میلیون یورو به سالیانه 1.8 میلیون یورو کاهش دهد. قرارداد وی تا 2017 اعتبار خواهد داشت. این مسئله کمک زیادی به حاصل شدن توافق میان دو باشگاه کرد. هوندا بسیار مشتاق است تا با میلان در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و در این صورت آرزوی او براورده خواهد شد.

دیروز نیز میلان ماتیاس سیلوستره آرژانتینی را به صورت قرضی در اختیار گرفت. رقم انتقال قرضی او یک میلیون یورو بوده و میلان حق خرید او را با مبلغ 4 میلیون یورو در اختیار خواهد داشت. این مدافع 28 ساله هر فصل مبلغ 1.5 میلیون یورو درآمد (دستمزد) خواهد داشت.

 



تاريخ : چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, | 19:12 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

 


یونایتد توجه اش را به مارکیسیو بازگرداند: منچستریونایتد که در این تابستان در جذب یک هافبک بازیساز خوب به مشکل برخورده است، این بار هافبک تیم یوونتوس، کلودیو مارکیسیو را به عنوان یکی از گزینه ها انتخاب کرده است.

اگر، آلترناتیو داوید لوئیز برای بارسا: گفته می شود بارسلونا پیشنهادی 29 میلیون یورویی برای خرید مدافع میانی چلسی ارائه کرده است. اگر این پیشنهاد رد شود، کاتالان ها توجه شان را به مدافع تیم لیورپول، دنیل اگر و یا مدافع تاتنهام یان ورتونگن معطوف خواهند کرد.

منچستریونایتد به دنبال پیشنهاد سوم برای فابرگاس: یونایتدی ها آماده اند تا پیشنهاد سوم خود را هم برای سسک فابرگاس از بارسلونا، ارائه کنند. انتظار می رود این بار پیشنهادی 38 میلیون پوندی برای جذب او ارائه کنند.

آدان در حال مذاکره با اسپورتینگ لیسبون: دروازه بان ذخیره رئال مادرید به همراه تیم به آمریکا سفر نکرده است و گفته می شود در حال مذاکره با تیم پرتغالی اسپورتینگ است.

پاریسن ژرمن هم به جمع مشتریان بروما اضافه شد: گفته می شد که چلسی، گالاتاسارای و اینتر به وینگر تیم اسپورتینگ علاقه دارند، اما اکنون تیم پاریسن ژرمن هم به جمع مشتریان بازیکن 18 ساله اضافه شده است. این بازیکن تا سال 2014 قرارداد دارد و میلی به تمدید آن ندارد.

چلسی برای لوئیز 68.5 میلیون یورو می خواهد: باشگاه چلسی به بایرن مونیخ اعلام کرده است که اگر آنها خواهان لوئیز هستند باید 68.5 میلیون یورو بپردازند.

دیوید بکهام در آستانه خرید سهام باشگاه در MLS: دیوید بکهام قصد دارد تا با خرید سهام در MLS، حق رأی در میامی را به دست آورد.

لیورپول پاپادوپولوس را به عنوان جانشبن اشکرتل می خواهد: لیورپول مدافع میانی تیم شالکه، پاپادوپولوس را به عنوان هدف شماره یک خود قرار داده است، چرا که به نظر می رسد مارتین اشکرتل در آستانه پیوستن به رافا بنیتز در ناپولی است.

والنسیا به دنبال فرناندو تورس: با نزدیک شدن روبرتو سولدادو به تاتنهام، والنسیا امیدوار است که بتواند جای او را با فرناندو تورس، مهاجم تیم چلسی پر کند.

زنیت با 70 میلیون سوبوتیچ و لواندوفسکی را می خواهد: غولهای روسی آماده اند تا پیشنهادی 79 میلیون یورویی برای خرید نوِن سوبوتیچ و روبرت لواندوفسکی، روی میز بگذارند.

میلان علاقه مند به گرانکویست: آث میلان برای جانشینی بونرا مصدوم، این بار توجه اش را به مدافع تیم جنوا، آندرس گرانکویست معطوف کرده است.

 



تاريخ : دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, | 12:2 | نویسنده : Amir

هفته سوم ليگ روسيه با تساوي روبين‌کازان برابر پرک گروزني آغاز شد.


روبين کازان که سردار آزمون، بازيکن ايراني را در اختيار دارد، در هفته سوم ليگ روسيه برابر گروزني به تساوي بدون گل رسيد. آزمون در اين ديدار در نيمکت ذخيره‌هاي کازان نيز حضور نداشت.

روبين کازان با اين تساوي 5 امتيازي شد و موقتا در رده چهارم جدول ليگ فوتبال دسته اول روسيه جاي گرفت.



تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 20:55 | نویسنده : Amir

باشگاه ميلان در آستانه امضاي قرارداد با يک بازيکن آسيايي است.


باشگاه ميلان در آستانه امضاي قرارداد با کيسوکه هوندا، هافبک ژاپني زسکا مسکو روسيه قرار دارد.

 ميلاني‌ها قرار بود پس از پايان فصل جاري ليگ روسيه وي را در ژانويه به سن سيرو ببرند ولي سران اين تيم ابراز علاقمند هستند وي را در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني وي را به ترکيب تيمشان اضافه کنند.

سران زسکا خواستار دريافت پنج ميليون يورو براي صادر کردن رضايت خود شده‌اند ولي ميلاني‌ها به هيچ وجه حاضر نيستند بيش از سه ميليون بپردازند.

گالياني در اين مورد به گازتا دلو اسپورت گفت: تنها چهار ماه از قرارداد هوندا با زسکا باقي مانده است و ما حاضر نيستيم بيش از سه ميليون براي خريد اين مدت از قرارداد او بپردازيم. نمي‌خواهيم امضاي قرارداد با او را بزرگنمايي کنيم. مي‌توانيم براي جذب او چهار ماه صبر کنيم.



تاريخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, | 8:45 | نویسنده : Amir

مهاجم برزيلي تيم زسکا مسکو روسيه با امضا قراردادي دو ساله به عضويت تيم چيني شاندونگ لوننگ درآمد.


واگنر لاو روز چهارشنبه پس از پايان مذاکراتش موافقت خود را براي انتقال به ليگ حرفه‌اي چين اعلام کرد.

وي گفت: با شاندونگ به توافق رسيدم و قرارداد منعقد کردم. از سه ماه قبل با اين تيم سرگرم مذاکره بودم که عاقبت به نتيجه مثبت رسيد.

«لاو» که پيش‌تر در تيم فلامينگو کشورش خوش درخشيد، در سال‌هاي 2004 و 2007 همراه با «سلسائو» (تيم ملي برزيل) مقام قهرماني کوپا آمريکا را کسب کرد.

وي با تيم آسيايي هم‌‌اکنون قراردادي دو ساله منعقد کرده که تابستان سال 2015 پايان خواهد يافت.



تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, | 21:27 | نویسنده : Amir

عليرضا حقيقي بعد از ظهر امروز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت نيم‌فصل با پرسپوليسي‌ها ثبت کرد.


پس از موافقت مسئولان روبين‌کازان روسيه عليرضا حقيقي به مدت نيم‌فصل به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست از همين رو اين بازيکن بعد از ظهر امروز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را به صورت رسمي با پرسپوليسي‌ها ثبت کرد.

گفتني است حقيقي در بازي مقابل تراکتورسازي به دليل نداشتن ITC نمي‌تواند پرسپوليسي‌ها را همراهي کند.



تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, | 12:27 | نویسنده : Amir

میلان که تمام تلاشش را برای به خدمت گرفتن ستاره آسیایی زسکا مسکو انجام می دهد با پاسخ منفی سران تیم روسی مواجه شده است.

به بن بست خوردن مذاکرات میلان و ستاره آسیایی زسکا مسکو

دو باشگاه سه شنبه طی ملاقاتی شرایط را بررسی کردند. انتظار می رفت در این جلسه توافق نهایی برای انتقال فوری کیسوکه هوندا حاصل شود اما به یک باره مسئولان زسکا مسکو پاسخ منفی خود را به میلانی ها اعلام کردند. به گزارش Sky Sport Italia این تصمیم به خاطر مصدومیت بازیکن جدید زسکا گئورگی میلانف که قرار است جانشین هوندا باشد گرفته شده است.

این درحالی است که پیش تر میلان و هوندا به توافق رسیده بودند تا در زمان پایان قرارداد وی با زسکا ستاره ژاپنی را به صورت آزاد به خدمت بگیرند. این اتفاق دو پیامد برای دو تیم خواهد داشت: اولا در صورت انجام این انتقال در پنجره ژانویه (نیم فصل) زسکا مسکو از پول بی نصیب خواهد ماند چرا که قرارداد هوندا در ماه ژانویه به پایان می رسد. ثانیا با توجه به این که احتمال می رود هوندا برای زسکا در مسابقات اروپایی (لیگ قهرمانان) به میدان برود میلان قادر نخواهد بود از او در این مسابقات استفاده کند.



تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, | 8:49 | نویسنده : Amir

ارنستو برونزتی ایجنت رسمی فیفا، تأیید کرد که گزارشات حاکی از آن است که کیسوکه هوندا، هافبک ژاپنی در آستانه پیوستن به میلان قرار دارد.

هوندا پیشنهاد بارسا را برای پیوستن به میلان رد کرد

اخیراً باشگاه میلان برای جذب این ستاره ژاپنی ابراز علاقه کرده است، حتی در مواردی گزارشات ضدونقیضی از توافق با او نیز شنیده می‌شد، اما خبری تأیید شده در این خصوص وجود نداشته است. برونزتی به اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

" فاصله میان پیشنهاد ما و قیمت مورد نظر آن‌ها کم است، امشب پس از بازی لیگ او با ریاست باشگاه در این خصوص صحبت خواهد کرد و به آن‌ها اعلام خواهد کرد که قصد جدایی از این تیم را دارد. آن‌ها تلاش خواهند کرد چنین قهرمانی را در تیم خود نگه دارند، اما او فقط خواهان پیوستن به میلان است، او حتی پیشنهاد بارسا را برای پیوستن به میلان رد کرده است."

البته دقایقی قبل مدیاست مدعی شد که هوندا در آستانه پیوستن به میلان قرار گرفته است.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ