تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 10:52 | نویسنده : Amir

ساموئل اتوئو از علاقه خود به بازگشت به ليگ برتر و بازي زير نظر ژوزه مورينيو سخن گفت.


اتوئو که در تيم آنژي‌ماخاچ‌کالاي روسيه توپ مي‌زند، مي‌خواهد بار ديگر فرصت بازي در يک ليگ برتر در فوتبال جهان را به دست آورد.

به نوشته روزنامه انگليسي ديلي ميرر، سامول اتوئو که در اينتر نيز زير نظر ژوزه مورينيو توپ زده است، درباره پيوستن به چلسي و کار کردن دوباره زير نظر مورينيو گفت: دوست دارم دوباره شانس بازي زير نظر او را داشته باشم. او يکي از بزرگترين مربيان جهان است و هيچ وقت بازي در تيم‌هاي او کسل‌کننده نيست.

اتوئوي 32 ساله پيش از اين در تيم‌هاي مايورکا، بارسلونا و اينتر توپ زده است.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 20:59 | نویسنده : Amir

ساموئل اتوئو در ها را برای انتقالی احساسی به چلسی گشود.



اسطوره کامرونی قصد دارد که هر جور شده خود را از روسیه به لیگی دیگر منقل کند. او از سال 2011 برای باشگاه بحرانی انژی ماخاچ روسیه بازی کرده است.

اتوئو موفق شده که دو بار به همراه بارسلونا و یک بار دیگر به همراه مورینیو و اینتر لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را بالای سر ببرد.

چلسی که در فصول گذشته با پا به سن گذاشتن دروگبا و افت شدید فرناندو تورس مشکلات زیادی در خط حمله داشته است، در ژانویه گذشته دمبا با را به تیم اضافه کرد و هم اکنون نیز مورینیو روملو لوکاکو را به تیم اصلی آورده است. با این حال هنوز هم مشکلات زیادی در خط حمله چلسی حتی در بازی های دوستانه دیده شد و به همین دلیل آبی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن وین رونی هستند.

اگر چلسی نتواند رونی را بخرد، ساموئل اتوئو به عنوان نفر دوم لیست به احتمال فراوان آبی پوش می شود.

ساموئل اتوئو امروز در گفتگو با دیلی میل به این شایعات دامن زد: "تنها یک خوزه مورینیو وجود دارد. زیر نظر مربیان بزرگی بازی کرده ام، ولی هیچ شخصیتی مثل مورینیو وجود ندارد."

"او یکی از بهترین مربیان دنیاست و ما در اینتر میلان موفق بودیم. از یک شانس دیگر برای بازی کردن زیر نظر مورینیو استقبال می کنم، زیرا کار کردن با خوزه هرگز خسته کننده نیست."

"قطعا چلسی تیم بزرگیست. وقتی که تمام پیشنهادات را بر روی میز گذاشتیم، سپس با مدیر برنامه هایم صحبت می کنم و خواهیم دید که قدم بعدی من چگونه است."



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 11:10 | نویسنده : Amir

مهاجم پيشين اينترميلان ايتاليا با کاهش دستمزد به اين تيم بازمي‌گردد.


برخي از نزديکان به ساموئل اتوئو اعلام کرده‌اند او حاضر است با کاهش چشمگيري در دستمزد دريافتي‌اش، آنژي ماخاچکالا را ترک کرده و به اينترميلان بازگردد.

اين مهاجم کامروني از شرايط خود در آنژي راضي نيست زيرا سران اين باشگاه از او خواسته‌اند دستمزدش را کاهش دهد. به همين دليل نام اين بازيکن در ارتباط با باشگاه‌هايي چون ناپولي، لس آنجلس گلکسي و تعدادي از تيم‌هاي ليگ برتر انگليس شنيده شده ولي برخي از دوستان وي بازگشت به اينترميلان را نيز دور از ذهن ندانستند.

يکي از دوستان وي در اين مورد به RMC گفت: اتوئو اعلام آمادگي کرده براي بازگشت به اينترميلان حاضر است دستمزد دريافتي خود را به شکل قابل توجهي کاهش دهد.

اين بازيکن 32 ساله در سال 2010 با اينترميلان موفق به فتح سه گانه شد ولي يک سال بعد اين تيم را به مقصد آنژي ماخاچکالا ترک کرد تا با 18 ميليون يورو در سال، به پردرآمدترين بازيکن در جهان بدل شود.



تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, | 11:55 | نویسنده : Amir

مقامات باشگاه فوتبال چلسي انگليس مذاکرات را با باشگاه آنژي ماخاچ قلعه روسيه براي به خدمت گرفتن ساموئل اتوئو آغاز کرده اند.


مقامات باشگاه چلسي با نمايندگان اين بازيکن کامروني تماس گرفته اند.

اوايل اين هفته، مقامات باشگاه آنژي ماخاچ قلعه روسيه تصميم گرفتند سياست خود را تغيير دهند و بر اين اساس چندين بازيکني گرانقيمت را به تيم هاي ديگر خواهند فروخت.

آوردن اتوئو به چلسي يکي از اولويت هاي ژوزه مورينيو سرمربي چلسي است.

چلسي همچنين خواهان به خدمت گرفتن ويليان برزيلي است ، بازيکني که باشگاه تاتنهام هاتسپر نيز به خريد او علاقه مند است.

رسانه هاي انگليسي همچنين گزارش دادند کريستوفر سامبا - که اهل کنگو است - ممکن است به انگليس باز گردد و لاسانا ديارا نيز احتمالا به استوک سيتي منتقل خواهد شد.



تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, | 9:44 | نویسنده : Amir

باشگاه آنژی ماخاچ کلای روسیه که با خریدهای گرانقیمیت چند سال اخیر به شهرت رسیده بود اینک قصد دارد چند بازیکن بزرگ خود را بفروش برساند.


رئیس باشگاه آنژری ماخاچ کالا اعلام کرد: "برای جبران کسری های مالی اخیر ساموئل اتوائو، لیلیان و یوری ژیرکوف سه بازیکن مطرح خود را به فروش خواهد رساند."

این خبر در وب سایت این باشگاه نیز به چشم می خورد و گویا مسولان این تیم علی رغم خرج های زیادی که داشتند به اهداف خود نرسیده اند و با فروش ستاره ها در پی جبران مشکلات مالی شان هستند.

آنژی ماخاچ کالا با خرید اتوائو و چندین بازیکن بزرگ دیگر توانسته بود نگاه فوتبال جهان را به سمت خود جلب کند اما عملکرد نه چندان رضایت بخش این تیم خیلی زود باعث تغییر در سیاسیت های باشگاه شده است.



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


ستاره های رئال مادرید بیل را نمی خواهند: سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس نمی خواهند بیل با رئال مادرید قرارداد امضاء کند.

چلسی اتوئو و ویلیان را می خواهد: چلسی آماده است تا با هجوم به ترکیب آنژی ماخاچ کالا 2 ستاره این تیم، ساموئل اتوئو و ویلیان را به خدمت بگیرد. مورینیو می خواهد قبل از آغاز فصل آخرین تغییرات را در تیمش ایجاد کند.

لوی 100 میلیون پوند برای بیل می خواهد: دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به رئال مادرید گفته است که برای بیل 100 میلیون پوند می خواهد؛ یعنی 14 میلیون پوند بیشتر از پیشنهاد باشگاه اسپانیایی.

سوارز به تنهایی تمرین خواهد کرد: مهاجم تیم لیورپول بعد از انجام مصاحبه ای که به مسئولان باشگاه گفته بود اجازه جدایی او را صادر کنند، این بار قصد دارد به صورت انفرادی به تمرینات خود ادامه دهد.

مویس به رونی اولتیماتوم داد: وین رونی از طرف دیوید مویس اولتیماتومی دریافت کرد که یا به طور رسمی اعلام جدایی کند و یا تعدش به یونایتد را نشان دهد؛ در غیر اینصورت باید ریسک خروج از ترکیب اصلی را به جان بخرد.

منچستریونایتد مذاکرات با قلاینی را آغاز کرد: بعد از اینکه مذاکرات با باشگاه گودیسون پارکی را شروع کردند، اکنون شیاطن سرخ آماده اند تا پیشنهاد رسمی خود را برای فلاینی ارائه کنند.

بارسلونا توجه اش را به سمت اگر برگرداند: بارسلونا بعد از اینکه پیشنهادشان برای لوئیز از طرف باشگاه چلسی رد شد، برای خرید مدافع میانی لیورپول، دنیل اگر اقدام خواهد کرد.

خسه به صورت قرضی به مالاگا می رود: مهاجم رئال مادرید، خسه رودریگز به زودی قرارداد خود با مالاگا را نهایی خواهد کرد تا یک سال به صورت قرضی به این تیم بپیوندد.

مانژوکیچ از بایرن جدا می شود: گزارش ها در آلمان حاکی از آن است که پپ گواردیولا تصمیم گرفته است که مانژوکیچ نمی تواند در سیستم جدید بایرن کارایی لازم را داشته باشد، بنابراین باید منتظر فروش مهاجم کروات باشیم.

بنیتز زندگی را برای بارسلونا پیچیده تر می کند: سرمربی ناپولی، رافا بنیتز می خواهد مارتیل اشکرتل از لیورپول را به خدمت بگیرد. در این میان، بارسلونا هم دنیل اگر، دیگر مدافع این تیم را می خواهد، ولی لیورپول نمی خواهد هر 2 بازیکن را بفروشد.



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 17:58 | نویسنده : Amir

ناپولی قصد دارد از هرج و مرج پیش آمده در باشگاه آنژی ماهاچ کالا حداکثر استفاده را نماید و ساموئل اتوئو مهاجم این تیم را به خدمت گیرد.


باشگاه ناپولی پس از جذب گونزالو ایگواین قصد به خدمت گرفتن بک مهاجم دیگر را نیز دارد، و به دلیل قیمت 40 میلیون یورویی جکسون مارتینز از خرید او منصرف شده است.

به گزارش آلفردو پدولا کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا، وضعیت آنژی بحرانی می باشد و باشگاه روسی کل بازیکنان خود را برای نقل و انتقال قرار داده است و این وضعیت توسط کونستانتین رمچوکوف رییس باشگاه تایید شده است.

رمچوکوف گفت: "حقیقت این است که ما می خواهیم در راه آنژی بازنگری کنیم. بازیکنان خیلی گران تیم را ترک خواهند کرد. بودجه 50 تا 70 میلیون یورو در سال خواهد شد (32 تا 46 میلیون پوند)."

اتوئو در ماه آگوست 2011 از اینترمیلان به آنژی پیوست و با دریافت 17 میلیون پوند در هر سال پس از کسر مالیات، تبدیل به پردرآمدترین بازیکن جهان شد.

این بازیکن 32 ساله کامرونی یک بازیکن پرهزینه برای ناپولی خواهد بود. علاوه بر مبلغ 20 میلیون یورویی انتقال وی، دستمزد وی نیز مسئله دیگر برای بازگشت احتمالی به سری آ خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 14:2 | نویسنده : Amir

مهاجم کامروني تيم فوتبال آنژي ماخاچ قلعه همچنان پردرآمدترين بازيکن فوتبال است.

روزنامه مارکا چاپ اسپانيا فهرستي از بازيکنان پردرآمد فوتبال را منتشر کرد که در اين فهرست جديد اگرچه کريس رونالدو فوق ستاره پرتغالي رئال مادريد ، از ليونل مسي فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا پيشي گرفته است اما اين اتوئو کامروني است که از اين دو و تمام ستارگان معروف تر از خود در عرصه فوتبال پول مي گيرد.

در فهرست مارکا رونالدو سالانه 17 ميليون يورو درآمد کسب مي کند در حالي که درآمد مسي 16 ميليون يورو است.نيمار فوق ستاره برزيلي هم سالي 15 ميليون يورو مي گيرد.

درآمد اتوئو که زماني در تيم هاي بارسلونا ، رئال مادريد و اينتر گلزني مي کرد اکنون در تيم آنژي سالي 20 ميليون يورو است.اتوئو سال 2011 به تيم روسي پيوست و در دو فصل براي اين تيم 30 گل به ثمر رساند.البته آنژي نتوانسته در اين مدت در ليگ روسيه قهرمان شود و فصل قبل در رده سوم ليگ قرار گرفت و در فينال جام حذفي شکست خورد.

فهرست 10 بازيکن پردآمد فوتبال به شرح زير است :

1- ساموئل اتوئو (کامرون - آنژي روسيه) 20 ميليون يورو در سال

2- کريس رونالدو (پرتغال - رئال مادريد) 17 ميليون يورو

3- ليونل ميسي (آرژانتين - بارسلونا) 16 ميليون يورو

4- نيمار دا سيلوا (برزيل - بارسلونا) 15 ميليون يورو

5- زلاتان إبراهيموويچ (سوئد - پاري سن ژرمن) 14.5 ميليون يورو

6- رادامل فالکائو (کلمبيا - موناکو فرانسه) 14 ميليون يورو

7- وين روني (انگليس - منچستريونايتد) 13.8 ميليون يورو

8- سرخيو آگوئرو (آرژانتين - منچسترسيتي) 13.5 ميليون يورو

9- يحيي توره (ساحل عاج - منچسترسيتي) 13 ميليون يورو

10- تياگو سيلوا (برزيل - پاري سن ژرمن) 12 ميليون يورو



تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 19:59 | نویسنده : Amir

روبين کازان در هفته چهارم ليگ روسيه برابر زسکا مسکو به تساوي بدون گل رضايت داد.


هفته چهارم ليگ روسيه با انجام يک ديدار ادامه يافت که طي آن روبين کازان در خانه برابر زسکا مسکو به تساوي بدون گل رضايت داد.

در اين ديدار سردار آزمون بازيکن ايراني روبين کازان 90 دقيقه روي نيمکت قرار داشت. روبين کازان با اين تساوي 6 امتيازي شد و در رده ششم جدول جاي گرفت. در جدول رده‌بندي ليگ روسيه روستوف با 10 امتياز صدرنشين است.



تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 10:30 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي «استاندارد ليژ» و «روبين کازان» بازي‌هاي رفت خود در ليگ اروپا را با پيروزي مشابه دو بر يک پشت سر گذاشتند.


دور رفت مرحله سوم ليگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) با انجام ديدارهايي در قاره اروپا برگزار شد که طي آنها تيم‌هاي استاندارد ليژ و روبين کازان موفق شدند حريفان خود را شکست دهند.

به گزارش ايسنا، در يونان استاندارد ليژ موفق شد ميزبانش خانتي را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

جئوفري بيا (18) و لورنت سيمان (74) براي استاندارد ليژ در اين ديدار گلزني کردند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم استاندارد ليژ که زمزمه‌هاي پيوستن او به ليگ هلند به گوش مي‌رسد از دقيقه‌ 76 به جاي جئوفري بيا به ميدان آمد.

در ديگر ديدار روبين کازان موفق شد ميزبانش راندس دانمارک را با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

در اين ديدار سردار آزمون، بازيکن ايراني روبين کازان در بين 18 بازيکن اصلي تيمش براي اين ديدار حضور نداشت.

در ديگر ديدارهاي مهم ليگ اروپا اين نتايج به دست آمد:

* سوانسي 4 – مالمو صفر

* سويا 3 – پوگوريکا صفر

* هايدوک صفر – ديلاگوري يک

* اودينزه 3 – سيروکي يک

* سنت‌اتين 3 – ميلسامي صفر

* ليبرچ 2 – زوريخ يک

* اشتوتگارت يک – پلوويديو يک

* ترابوزون اسپور يک – دينامومينسک صفر

بازي‌هاي برگشت اين مرحله هفته‌ آينده برگزار مي‌شود و تيم‌هاي پيروز در مجموع دو ديدار به مرحله گروهي ليگ اروپا راه پيدا خواهند کرد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ