تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 22:11 | نویسنده : Amir

باشگاه چلسي انگليس روز چهارشنبه اعلام کرد ويليان برزيلي بعد از دريافت مجوز کار در انگليس،‌ قرارداد پنج ساله با اين تيم امضاء کرد.


 اين بازيکن 25 ساله پيشتر در تيم آنژي ماخاچ قلعه عضويت داشت. مبلغ قرارداد انتقال اين بازيکن منتشز نشده است اما رسانه ها پراخت مبلغي حدود 35 ميليون يورو براي در اختيار گرفتن اين بازيکن را مطرح مي کنند.

به نظر مي آيد اين بازيکن برزيلي هفته گذشته در حال امضاء قرارداد با تيم تاتنهام بود، اما در لحظات آخر تيم چلسي را ترجيح داد.

ويليان که سابقه حضور در دو ديدار ملي را نيز در کارنامه دارد، گفت:«از حضور در اين تيم بسيار خرسندم، يکي از رويا هاي من حضور در اين تيم بود.چلسي يکي از بهترين باشگاه هاي جهان است و بي صبرانه مي خواهم براي يکي از بهترين مربيان دنيا بازي کنم.»

ويليان پيش از پيوستن به آنژي، در شاختار دونتسک اوکراين حضور داشت و در 140 ديدار براي اين تيم 20 گل به ثمر رساند.



تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 10:15 | نویسنده : Amir

باشگاه تاتنهام مبلغ 30 ميليون پوند را براي به خدمت گرفتن هالک بازيکن تيم زنيت روسيه پيشنهاد داد.

باشگاه تاتنهام درآخرين روزهاي نقل و انتقالات پس از به فروش رساندن گرانترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان گرت بيل هم اکنون به دنبال جذب 2 بازيکن از تيم هاي زنيت سن پترزبورگ و رم است.

مبلغ پيشنهادي تاتنهام براي هالک بازيکن 27 ساله سن پترزبورگ و اريک لاملا بازيکن 21ساله روم به ترتيب 30 و 26 ميليون پوند بوده است.

گفتني است: اريک لاملا تا به حال 3 بار براي تيم ملي آرژانتين بازي کرده است.



تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 20:19 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


تماس آرسنال با کاسیاس: آرسن ونگر هنوز از امضای قرارداد با بازیکنی بزرگ قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات ناامید نشده است و این بار توپچی ها وضعیت کاسیاس را جویا شده اند.

حضور مدیر برنامه های اتوئو در لندن: مدیر برنامه های ساموئل اتوئو به لندن پرواز کرده است تا با باشگاه چلسی مذاکره کند، در حالی که خود این مهاجم در حال حاضر در میلان حضور دارد.

یوونتوس به دنبال نینگولان: گفته می شود باشگاه یوونتوس برای فصل بعد، قصد دارد راخا نینگولان را به خدمت بگیرد. لوکا مارونه و استفانو بلترام می توانند به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن بلژیکی مورد استفاده قرار گیرند، چرا که باشگاه کالیاری به هر دو آنها علاقه دارد.

ام بیا جانشین کوندوگبیا در سویا می شود: استفان ام بیا، بازیکن تیم QPR به عنوان جانشین گئوفری کوندوگبیا در رادار تیم سویا قرار دارد. انتظار می رود این بازیکن در روزهای آبنده به موناکو بپیوندد.

ساخو در آستانه پیوستن به میلان: مدیران میلان این هفته پیشنهاد خوبی برای جذب مدافع تیم پاریسن ژرمن ارائه کرده اند. این ملی پوش فرانسوی آماده است تا یک فصل به صورت قرضی پیراهن روسونری را به تن کند.

تاتنهام در آستانه جذب لاملا: تاتنهام در آستانه نهایی کردن قرارداد اریک لاملا، مهاجم تیم رم است؛ کسی که این هفته در دیدار مقابل لیورنو هم مورد استفاده قرار نگرفت. بعد از اینکه چلسی، ویلیان را از چنگ تاتنهام خارج کرد، آنها پیشنهاد 35 میلیون یورویی به لاملا ارائه کردند.

لیورپول به دنبال انتقال قرضی موزس: لیورپول مصمم است تا ویکتور موزس از چلسی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. آبی ها علاقه ای به فروش بازیکن سابق ویگان ندارند، اما با پیشنهاد دستمزد هفتگی 55,000 پوند، می توانند به صورت قرضی او را به قرمزها واگذار کنند.

نیوکاسل برای کابای 20 میلیون پوند می خواهد: نیوکاسل به باشگاه آرسنال اعلام کرده است که اگر خواهان امضای قرارداد با یوهان کابای هستند، باید 20 میلیون پوند بپردازند. کلاغ ها 15 میلیون پوند از این مبلغ را پیش می خواهند.

تاتنهام به دنبال پیشنهادی برای هالک: تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای ملی پوش برزیلی تیم زنیت روسیه است.



تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 17:30 | نویسنده : Amir

ويليان مهاجم 24 ساله برزيلي رسما به چلسي پيوست .


باشگاه چلسي خبر به خدمت گرفتن ويليان مهاجم 24 ساله آنژي ماخاچ‌کالا را تاييد کرد. پيش از چلسي ، تيم تاتنهام نيز تمايل خود را براي به خدمت گرفتن اين بازيکن براي جانشيني گرت بيل اعلام کرده بود.

چلسي براي به خدمت گرفتن اين بازيکن برزيلي 30 ميليون پوند به آنژي روسيه پرداخت کرده است.

سايت باشگاه چلسي با تاييد اين انتقال اعلام کرد تنها مانع براي حضور ويليان در چلسي مجوز کاري اوست که روز چهارشنبه رفع مي‌شود.



تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 9:46 | نویسنده : Amir

تیم آنژی روسیه برای رهایی از دستمزد بالای اتوئو سعی در فروش این بازیکن دارد.

 

این تیم روسی که به نظر به بن بست مالی برخورده است، سعی در فروش بازیکنان خود دارد.

از همین رو آنژی می خواهد، اتوئو، مهاجم سابق بارسا را که با دریافت سالانه 20 میلیون یورو، بالاترین  دستمزد را در بین بازیکنان فوتبال می گیرد، به فروش بگذارد. به نظر آنژی قادر به پرداخت چنین دستمزدی به اتوئو نیست.

این در حالی است که هفته گذشته شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به مربی سابقش، مورینیو، در تیم چلسی و حتی بازگشتش به اینتر به گوش می رسید، اما اکنون اتوئو به رئال نزدیک تر به نظر می رسد.

گفتنی است اتوئو سابقه بازی در رئال مادرید را نیز دارد.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 9:58 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:


ویلیان در تست پزشکی باشگاه تاتنهام: ویلیان بازیکن برزیلی آنژی قرار است در تست پزشکی باشگاه تاتنهام شرکت کند و در صورت موفقیت در این آزمایشات، با قراردادی 30 میلیون پوندی به این باشگاه لندنی بپیوندد.

گایتا فروشی نیست: باشگاه والنسیا به آرسنال اعلام کرد که گایتا دروازه بان تیمش فروشی نیست.

موناکو رقیب آرسنال بر سر جذب کوندوگبیا: باشگاه موناکو قصد دارد بر سر جذب جفری کوندوگبیا از آرسنال پیشی بگیرد و با ارائه پیشنهاد 13 میلیون پوندی این هافبک را به خدمت گیرد.

کابای علاقه مند به حضور در آرسنال: یوهان کابای هافبک تیم نیوکسل علاقه مند است با ترک این تیم راهی آرسنال شود که پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای جذب وی ارائه داده است.

شاو آلترناتیو بینس: لوک شاو مدافع چپ تیم ساوتهمپتون به عنوان آلترناتیو لیتون بینس انتخاب شده و در صورت عدم موفقیت در جذب مدافع اورتون، شاو جانشین او می شود.

اورتون، بری را به صورت قرضی می خواهد: گرت بری هافبک منچسترسیتی در برنامه های مانوئل پیگرینی جایی ندارد و باشگاه اورتون قصد دارد وی را به صورت قرضی به خدمت گیرد.

ساخو، میلان را به لیورپول ترجیح می دهد: ممدو ساخو مدافع تیم پاریسن ژرمن حضور در آث میلان را به حضور در مرسی ساید ترجیح می دهد.

رقابت رم و تاتنهام بر سر جذب چیریچز: دو باشگاه رم و تاتنهام علاقه مند می باشند ولاد چیریچز مدافع میانی 23 ساله باشگاه استوا بخارست را به خدمت گیرند.



تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 20:52 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


پیشنهاد آرسنال برای جذب پوگبا: باشگاه آرسنال علاقه مند به جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس می باشد. ارزش این هافبک جوان 20 میلیون پوند می باشد.

اتوئو به اینترمیلان باز می گردد: علی رغم پیشنهاد چلسی و منچستریونایتد، ساموئل اتوئو مشتاق است به باشگاه سابقش اینترمیلان بازگردد و به همین منظور آماده است با پذیرفتن دستمزد 4.5 میلیون یورویی در هر سال به نراتزوری بپیوندد.

پیشنهاد 15 میلیون پوندی پاریسن ژرمن برای جذب کابای: باشگاه پاریسن ژرمن با ارائه پیشنهادی 15 میلیون پوندی قصد جذب یوهان کابای هافبک ملی پوش نیوکسل را دارد.

یوونتوس علاقه مند به جذب کوندوگبیا: کوندوگبیا هافبک فرانسوی تیم سویا 18 میلیون یورو قیمت دارد، اما باشگاه یوونتوس قصد دارد وی را به صورت قرضی، با امکان خرید در آینده به خدمت گیرد.

استوک سیتی علاقه مند به جذب مولوت اردینج: مولوت اردینج ملی پوش ترکیه ای تیم رن که تا سال 2015 با این باشگاه قرارداد دارد، استوک سیتی را خواهان خود می بیند.

برنامه آرسنال برای ارائه پیشنهاد 35 میلیون پوندی جهت جذب میچو و ویلیامز: آرسن ونگر سرمربی آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی 35 میلیون پوندی، اشلی ویلیامز و میچو دوستاره تیم سوانسی سیتی را به خدمت گیرد. آرسنال 25 میلیون پوند برای میچو و 10 میلیون پوند برای ویلیامز، می پردازد.

باشگاه آرسنال برای جذب کابای باید 20 میلیون پوند بپردازد: باشگاه آرسنال علاقه مند به جذب یوهان کابای هافبک تیم نیوکسل می باشد، اما آلن پاردو سرمربی این تیم تنها در صورت دریافت مبلغی بین 20 تا 25 میلیون پوند حاضر است وی را به فروش رساند.

فروستر فروشی نیست: باشگاه سلتیک به بنفیکا اعلام کرد که فراسر فروستر دروازه بان این تیم اسکاتلندی فروشی نیست.

لیورپول انتقال سیسوخو را نهایی می کند: علی سیسوخو روز دوشنبه در آزمایشات پزشکی لیورپول شرکت کرد و به زودی قراردادش برای پیوستن از والنسیا به لیورپول نهایی می شود.



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 10:27 | نویسنده : Amir

بازيکن ايراني باشگاه روبين کازان روسيه براي اين تيم گلزني کرد.

سردار آزمون در ديدار تيمهاي جوانان روبين کازان و اسپارتاک مسکو به ميدان رفت و توانست در دقايق 2 و 45 براي تيمش گلزني کند.

جوانان روبين کازان اين بازي را با نتيجه 1-3 بردند.

 



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 10:52 | نویسنده : Amir

ساموئل اتوئو از علاقه خود به بازگشت به ليگ برتر و بازي زير نظر ژوزه مورينيو سخن گفت.


اتوئو که در تيم آنژي‌ماخاچ‌کالاي روسيه توپ مي‌زند، مي‌خواهد بار ديگر فرصت بازي در يک ليگ برتر در فوتبال جهان را به دست آورد.

به نوشته روزنامه انگليسي ديلي ميرر، سامول اتوئو که در اينتر نيز زير نظر ژوزه مورينيو توپ زده است، درباره پيوستن به چلسي و کار کردن دوباره زير نظر مورينيو گفت: دوست دارم دوباره شانس بازي زير نظر او را داشته باشم. او يکي از بزرگترين مربيان جهان است و هيچ وقت بازي در تيم‌هاي او کسل‌کننده نيست.

اتوئوي 32 ساله پيش از اين در تيم‌هاي مايورکا، بارسلونا و اينتر توپ زده است.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 20:59 | نویسنده : Amir

ساموئل اتوئو در ها را برای انتقالی احساسی به چلسی گشود.



اسطوره کامرونی قصد دارد که هر جور شده خود را از روسیه به لیگی دیگر منقل کند. او از سال 2011 برای باشگاه بحرانی انژی ماخاچ روسیه بازی کرده است.

اتوئو موفق شده که دو بار به همراه بارسلونا و یک بار دیگر به همراه مورینیو و اینتر لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را بالای سر ببرد.

چلسی که در فصول گذشته با پا به سن گذاشتن دروگبا و افت شدید فرناندو تورس مشکلات زیادی در خط حمله داشته است، در ژانویه گذشته دمبا با را به تیم اضافه کرد و هم اکنون نیز مورینیو روملو لوکاکو را به تیم اصلی آورده است. با این حال هنوز هم مشکلات زیادی در خط حمله چلسی حتی در بازی های دوستانه دیده شد و به همین دلیل آبی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن وین رونی هستند.

اگر چلسی نتواند رونی را بخرد، ساموئل اتوئو به عنوان نفر دوم لیست به احتمال فراوان آبی پوش می شود.

ساموئل اتوئو امروز در گفتگو با دیلی میل به این شایعات دامن زد: "تنها یک خوزه مورینیو وجود دارد. زیر نظر مربیان بزرگی بازی کرده ام، ولی هیچ شخصیتی مثل مورینیو وجود ندارد."

"او یکی از بهترین مربیان دنیاست و ما در اینتر میلان موفق بودیم. از یک شانس دیگر برای بازی کردن زیر نظر مورینیو استقبال می کنم، زیرا کار کردن با خوزه هرگز خسته کننده نیست."

"قطعا چلسی تیم بزرگیست. وقتی که تمام پیشنهادات را بر روی میز گذاشتیم، سپس با مدیر برنامه هایم صحبت می کنم و خواهیم دید که قدم بعدی من چگونه است."



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ