تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Amir

امروز در نیون سوئیس و در مقر کنونی یوفا قرعه کشی مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برای فصل 4-2013 انجام خواهد شد.

امروز قرعه کشی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا

در لیگ قهرمانان اروپا در ابتدا قرعه مرحله مقدماتی این رقابتها برداشته می شود.دراین قرعه کشی تکلیف بازی تیم های قهرمان جزایر فارو (استریمور)، سن مارینو (تره پنه)، آندورا (لوسیتانس) و ارمنستان (شیراک) مشخص می شود که بازیهای رفت و برگشتشان درروزهای 2و3  و 9و10 جولای برگزار خواهد شد . دو تیم برنده به دور دوم خواهند رفت و در دور دوم آنها درکنار تیم هایی که به صورت مستقیم به مرحله مقدماتی راه یافته اند قرار می گیرند.درکنار تیم هایی مثل سلتیک گلاسکو، باته بوریسوف بلاروس و دینامو زاگرب کرواسی و البته استوا بخارست رومانی.

دراین مرحله تیم های دیگری مثل پارتیزان بلگراد، لخیا ورشو لهستان، ویکتوریا پلژن چک، اسلوان براتیسلاوای اسلوواکی، ماریبور اسلوونی، الفسبورگ سوئد و اچ.جی.کی هلیسنکی فنلاند دیده می شوند.

بازیهای رفت دور دوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در روزها 16 و 17 جولای و بازیهای برگشت در روزهای 23 و 24 جولای برگزار می شود.

تیم های بزرگی مثل بارسلونا،یونایتد، رئال مادرید ، بایرن و دورتموند و یوونتوس و سایر تیم هایی که جواز صعود مستقیم به این مرحله را گرفته اند، به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

 فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز 24 ماه می سال 2014 در ورزشگاه جدید لالوس لیسبون برگزار می شود.

امروز همچنین قرعه کشی مرحله ابتدایی رقابت های لیگ اروپا نیز انجام می شود.درشرایطی که تیم هایی مثل والنسیا، بوردو، لاتزیو، آنژی ماخاچ قلعه، ویگان، فرایبورگ و ویکتوریا گیمارش مجوز صعود مستقیم به این رقابتها را کسب کرده اند،تیم هایی مثل رئال بتیس، تاتنهام، دینامو کیف، براگا، فیورنتینا، اسپارتاک مسکو، آزد آلکمار ، بشیکتاش، ژانک، دنیپرو ، اینتراخت فرانکفورت، فاینورد، نیس و سنت گالن در آخرین مرحله مقدماتی وارد رقابت ها می شوند.

تیم هایی مثل سویا، اشتوتگارت، اودینزه، بروژ، سن اتین، زوریخ، بورساسپور، سوانسی، رپیدوین و... در دور سوم رقابتهای مقدماتی وارد رقابت های لیگ اروپا  می شوند

قرعه کشی امروز لیگ اروپا که برای مشخص شدن حریفان تیم ها در دور اول برگزار می شود، میان تیم هایی مثل روزنبورگ، زیلینیا، لفسکی، زسکا سوفیه، ویدئوتون، ونتسپیلز، ترومسئو خواهد بود.

فینال رقابت های لیگ اروپا هم روز 4شنبه، 14 ماه می در استادیوم یوونتوس برگزار خواهد شد.



تاريخ : جمعه 1 فروردين 0برچسب:, | 10:9 | نویسنده : Amir

دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ اروپا با برتري چلسي و بنفيکا آغاز شد.

در بازي هاي انجام شده در اين مرحله چلسي قهرمان فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه روبين غازان را 3 بر يک شکست دهد. در اين ديدار فرناندو تورس در دقايق (16) و (70) و ويکتور موسي در دقيقه (32) براي آبي هاي لندن گل زدند و تک گل روبين غازان را ناچو در دقيقه (41) از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

در ديگر ديدار بنفيکا در خانه با نتيجه 3 بر يک نيوکاسل را شکست داد، فنرباغچه در ترکيه با دو گل از سد لاتزيو گذشت و ديدار تيم هاي تاتنهام و بازل سوئيس با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

تابلو نتايج :

چلسي 3 – روبين غازان 1

بنفيکا 3 – نيوکاسل 1

فنرباغچه 2 – لاتزيو 0

تاتنهام 2 – بازل 2

بازي هاي برگشت اين مرحله پنجشنبه هفته آينده برگزار مي شود.













تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, | 10:16 | نویسنده : Amir

اينتر در يک هشتم نهايي ليگ اروپا با نتيجه قاطع چهار بر يک از سد تاتنهام گذشت اما با توجه به شکست سه بر صفر در بازي رفت حذف شد اما چلسي شکست يک بر صفر در ديدار رفت برابر استوا بخارست را جبران کرد و به جمع هشت تيم راه يافت.

دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا به پايان رسيد و تکليف هشت تيم صعود کرده به دور يک چهارم مشخص شد.

به گزارش ايسنا،در يکي از حساس ترين ديدارها، تاتنهام که در بازي رفت با سه گل برابر اينتر به پيروزي رسيده بود در ديدار برگشت با نتيجه چهار بر يک تن به شکست داد اما با توجه به گل زده در خانه حريف به دور بعد صعود کرد. در اين ديدار که در ورزشگاه جوزپه مه آتسا برگزار شد بازيکنان اينتر شروعي توفاني داشتند و در دقيقه 20 توسط آنتونيو کاسانو پيش افتادند. بازي در نيمه اول با همين تک گل به پايان رسيد. در نيمه دوم شاگردان استراماچوني دو بار در دقايق 52 و 75 به ترتيب توسط پالاسيو و گالاس(گل به خودي) به گل رسيدند تا کار به وقت هاي اضافي کشيده شود.

در وقت اضافي اول نوبت به تاتنهام رسيد تا خودي نشان دهد و در دقيقه 96 توسط آدبايور به گل رسيد؛ گلي که حکم صعود اين تيم به دور بعد را داشت.

اينتر موفق شد در دقيقه 110 يک بار ديگر توسط ريکاردو آلوارز به گل رسد اما اين گل هم مانع حذف شدن اين تيم از دور رقابت ها نشد.

در ديگر ديدار حساس، چلسي ديگر تيم انگليسي که در ديدار رفت با يک گل برابر استوا بخارست روماني تن به شکست داد، در ديدار برگشت جبران کرد و با نتيجه سه بر يک به پيروزي رسيد. گل هاي آبي پوشان را در اين ديدار که در استمفوردبريج برگزار شد خوان ماتا(34)جان تري(58) و فرناندو تورس(71) به ثمر رساند. تک گل نماينده روماني را هم چيريچس در دقيقه 45 به ثمر رساند.

روبين کازان که در ديدار رفت با تساوي بدون گل برابر لوانته در اسپانيا متوقف شد در ديدار برگشت نمايش خوبي داشت وبا دو گل به پيروزي رسيد و جواز صعود به دور بعد را کسب کرد. اين ديدار در 90 دقيقه گلي در بر نداشت و کار به وقت هاي اضافي کشيده شد.

زنيت سن پترزبورگ که در ورزشگاه خانگي خود از بازل سوئيس پذيرايي کرد با يک گل به پيروزي رسيد اما با توجه به شکست دو بر صفر در ديدار رفت، از دور رقابت ها کنار رفت.

اما راحت ترين صعود را از اين مرحله لاتزيو داشت. فيروزه اي پوشان که در ديدار رفت با دو گل اشتوتگارت را در زمين اين تيم از پيش رو برداشتند در ديدار برگشت هم کار راحتي داشتند و با نتيجه سه بر يک برابر حريف آلماني خود به پيروزي رسيدند. هر سه گل لاتزيو را در اين ديدار کوژاک به ثمر رساند.

در يکي ديگر از ديدار هاي حساس، نيوکاسل که در ديدار رفت در روسيه با آنژي ماخاچ کالا به تساوي بدون گل دست يافته بود در برگشت با تک گل دقايق پاياني سيسه به پيروزي رسيد و جواز صعود به دور بعد را کسب کرد.

فنرباغچه ترکيه هم که در ديدار رفت با يک گل برابر ميزبانش ويکتوريا پلژن چک به پيروزي رسيد در ديدار برگشت با تساوي يک بر يک متوقف شد اما با توجه به پيروزي در ديدار رفت به جمع هشتم تيم راه يافت. در آخرين بازي هم بنفيکا با نتيجه سه بر دو از سد بوردو فرانسه گذشت و با توجه به پيروزي يک بر صفر در ديدار رفت در مجموع با نتيجه چهار بر دو به دور بعد راه يافت.



تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, | 8:34 | نویسنده : Amir

تاتنهام در يک هشتم نهايي ليگ اروپا دست به کار بزرگي زد و با سه گل اينتر را در وايت هارت لين شکست داد اما چلسي در روماني با يک گل برابر استوا بخارست تن به شکست داد.

دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا با انجام هشت ديدار به پايان رسيد که در حساس ترين بازي تاتنهام تيم آماده اين روزهاي ليگ برتر انگليس موفق شد با سه گل اينتر بحران زده را در هم بکوبد و صعود خود را به دور بعد تا حدودي مسجل کند.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار که در ورزشگاه وايت هارت لين و به ميزباني تاتنهام برگزار شد بازيکنان ميزبان شروع خوبي داشتند و در دقيقه 6 توسط گرت بيل ستاره ولزي خود به گل رسيدند تا ورزشگاه غرق در شادي شود. حملات تاتنهام با وجود اين گل زود هنگام ادامه يافت و 13 دقيقه بعد سيگوردسون هافبک ايسلندي تاتنهام گل دوم اين تيم را به ثمر رساند تا دو تيم با همين نتيجه به رختکن روند.

با شروع نيمه دوم بازهم اين بازيکنان ميزبان بودند که شروع بهتري داشتند و در دقيقه 53 اين بار توسط يان ورتونگن به گل رسيدند تا يک پيروزي ارزشمند را به دست آوردند و با روحيه خوبي پاي به ديدار برگشت در جوزپه مه آتسا گذارند.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس تيم پرستاره اما بحران زده چلسي با يک گل برابر استوا بخارست روماني تن به شکست داد تا زنگ خطر براي رافا بنيتس سرمربي اسپانيايي اين تيم به صد درآيد.

تک گل اين ديدار را که در روماني برگزار شد روسسکو در دقيقه 34 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

روبين کازان که عليرضا حقيقي را در اختيار دارد در اسپانيا عملکرد خوبي داشت و به تساوي بدون گل برابر لوانته دست يافت اما لاتزيو ديگر نماينده ايتاليا موفق شد با دو گل از سد ميزبانش اشتوتگارت آلمان بگذرد. گلهاي فيروزه اي پوشان را ادرسون و اونازي به ثمر رساندند.

نتايج کامل بازيها

استوا بخارست 1 – چلسي صفر

اشتوتگارت صفر-لاتزيو 2

تاتنهام 3- اينتر صفر

لوانته صفر-روبين کازان صفر

آنژي ماخاچ کالا صفر-نيوکاسل صفر

ويکتوريا پلژن صفر-فنرباغچه يک

بنفيکا يک- بوردو صفر

بازل 2- زنيت صفر



تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 17:58 | نویسنده : Amir

رقابتهاي فوتبال ليگ اروپا(جام يوفا سابق) با برگزاري شانزده ديدار در مرحله يک شانزدهم نهايي اين رقابتها پيگيري شد.

تيم فوتبال چلسي انگليس در برابر اسپارتا پراگ جمهوري چک به تساوي يک بر يک رسيد و در مجموع دو بر يک راهي دور بعد شد،ليورپول انگليس سه بر يک زنيت سن پترزبورگ روسيه را برد اما تيم زنيت با توجه به نتيجه ديدار رفت و قانون گل در خانه حريف به دور بعد صعود کرد،نيوکاسل يونايتد انگليس با يک گل متاليست خارکيف اوکراين را برد و راهي دور بعد شد.

المپيک ليون فرانسه در برابر تاتنهام هاتسپر انگليس به تساوي يک بر يک رسيد اما اين تيم تاتنهام بود که سه بر دو در مجموع صعود کرد،اينترميلان ايتاليا با سه گل تيم کلوژ روماني را شکست داد و در مجموع پنج بر صفر راهي دور بعد شد،آتلتيکو مادريد اسپانيا با يک گل روبين کازان روسيه را برد اما تيم روبين با توجه به نتيجه ديدار رفت دو بر يک به دور بعد صعود کرد،ديدار تيم هاي بازل سوئيس و دنيپروپتروفسک اوکراين با تساوي يک بر يک به پايان رسيد و تيم بازل در مجموع سه بر يک پا به مرحله بعد گذاشت،گنک بلژيک با دو گل مغلوب اشتوتگارت آلمان شد و در مجموع سه بر يک راهي مرحله بعد شد،ديدار تيم هاي هانوفر آلمان و آنژي روسيه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد که نماينده روسيه چهار بر دو جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

بنفيکاي پرتغال دو بر يک از سد بايرلورکوزن آلمان گذشت و در مجموع سه بر يک راهي دور بعد شد،لوانته اسپانيا با يک گل المپياکو يونان را شکست داد و در مجموع چهار بر صفر به دور بعد صعود کرد،ويکتوريا پلژن جمهوري چک با دو گل از سد ناپولي ايتاليا گذشت و در مجموع پنج بر صفر راهي دور بعد شد،بوردو فرانسه با يک گل دينامو کيف اوکراين را برد و در مجموع دو بر يک جواز حضور در دور بعد را کسب کرد،فنرباغچه ترکيه با يک گل باته بوريسوف بلاروس را شکست داد و راهي دور بعد شد،لاتزيو ايتاليا دو بر صفر بوروسيا مونشن گلادباخ آلمان را برد و در مجموع پنج بر سه به دور بعد صعود کرد و تيم استوابخارست روماني با دو گل از سد آژاکس هلند گذشت و دو تيم در مجموع به تساوي دو بر دو رسيدند که در ضربات پنالتي استوا چهار بر دو به برتري رسيد و صعود کرد.



برنامه ديدارهاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا :

پلژن جمهوري چک- فنرباغچه ترکيه

بنفيکا پرتغال- بوردو فرانسه

آنژي ماخاق قلعه روسيه- نيوکاسل پرتغال

اشتوتگارت آلمان- لاتزيو ايتاليا

تاتنهام انگليس- اينتر ايتاليا

لوانته اسپانيا- روبين قازان روسيه

بازل سوئيس- زنيت سن پترزبورگ روسيه

استوا بخارست روماني- چلسي انگليس

ديدارهاي رفت هفتم و ديدارهاي برگشت چهاردهم مارس برگزار مي‌شود.

قرعه کشي رقابت‌هاي مرحله يک چهارم نهايي نيز پانزدهم مارس انجام خواهد شد.

فينال اين رقابت‌ها پانزدهم ماه مه در آمستردام هلند برگزار مي‌شود.



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

ديگو ميليتو در ديدار اينترميلان مقابل کلوژ روماني دچار مصدوميت بسيار بدي شد و رباط صليبي پاره کرد.

به گزارش فارس،‌ در ديدار اينترميلان و کلوژ روماني ديگو ميليتو در ابتداي بازي در شرايطي که قصد داشت توپ را از مدافع حريف بگيرد ناگهان پايش پيچ خورد و دچار مصدوميت بسيار سخت و وحشتناکي از ناحيه رباط صليبي شد و با درد بسيار شديد مجبور شد بازي را ترک کند.

اينتر اين ديدار را با نتيجه 2 بر صفر به سود خود به پايان برد؛ اما يکي از مهاجمان ارزشمند خود را تا پايان فصل از دست داد.

در اين‌باره آندرا استراماچوني سرمربي نراتزوري اظهار داشت: از نتيجه راضي هستم؛ اما شب خوب ما با اين مصدوميت بد خراب شد. از اين بابت بسيار ناراحتم و با ميليتو احساس همدردي مي‌کنم.



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 11:57 | نویسنده : Amir

سرمربي زنيت سنت پترزبورگ با اشاره به اينکه ديدار برگشت سخت است اعلام کرد هواداران ليورپول در آنفيلد به غول بدل مي‌شوند.

زنيت سنت پترزبورگ در ديدار رفت خود در ليگ اروپا با نتيجه 2 بر صفر برابر ليورپول انگليس به برتري دست يافت.

به گزارش فارس،لوچيانو اسپالتي در اين مورد گفت: در نيمه نخست فرصت‌هاي زيادي را ايجاد کرديم. البته ليورپولي‌ها نيز اين کار را انجام دادند. در نيمه دوم سعي کرديم تا فرصت‌هاي ايجاد شده را تبديل به گل کنيم.

اسپالتي ادامه داد: با اينکه ديدار را 2 بر صفر به سود خودمان به پايان رسانديم ولي نمي‌‌توانم به شکل قطعي بگويم که به مرحله بعد صعود کرده‌ايم. به آنفيلد خواهيم رفت. آنجا جايي است که هواداران ليورپول به غول‌هايي بدل مي‌شوند و تيمشان را تشويق مي‌کنند. بازيکنان ليورپول در آن فضا بسيار قدرتمندتر خواهند شد.



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 11:55 | نویسنده : Amir

سرمربي ليورپول با توجه به شکست تيمش در ديدار رفت اعلام کرد هنوز هيچ چيز تمام نشده است.

ليورپول در ديدار خود در ليگ اروپا با نتيجه 2 بر صفر در زمين زنيت سنت پترزبورگ شکست خورد.

به گزارش فارس،برندن راجرز در اين مورد گفت: با توجه به اينکه باختيم، نمي‌توانم بگويم که همه چيز تمام شده است. توانايي تيم ما بيش از آن است که بخواهيم تنها 2 گل را جبران کنيم. البته اگر در اين ديدار يک گل مي‌زديم، ادامه کار در ديدار برگشت برايمان خيلي ساده‌تر بود.

وي افزود: بدون شک بايد در ديدار برگشت که در خانه برگزار مي‌شود، در ابتداي بازي گل بزنيم تا بتوانيم در ادامه ريتم مورد نظرمان را باز يابيم و با پيروزي برابر ديده تماشاگرانمان به مرحله بعد راه پيدا کنيم.



تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 9:20 | نویسنده : Amir

 

دور رفت از مرحله حذفي ليگ اروپا شب گذشته با شکست خانگي مدافع عنوان قهرماني برابر ياران عليرضا حقيقي آغاز شد.

 

 

دور رفت مرحله حذفي ليگ اروپا پنجشنبه شب با انجام 16 ديدار در اروپا آغاز شد که در مهمترين بازي‌ها آتلتيکو مادريد قهرمان فصل گذشته اين بازي‌ها برابر روبين کازان روسيه با دو گل در خانه شکست خورد.

در اين ديدار گاکدنيس کاراگنيس (6) و پابلو اوربائز (95) براي نماينده روسيه گل زدند تا آتلتيکو مادريد در آستانه حذف زودهنگام از اين رقابت‌ها قرار گيرد. عليرضا حقيقي،‌ دروازه‌بان ايراني همانند گذشته در اين بازي هم در ليست 18 نفره تيمش قرار نداشت.

در ديگر ديدار ها چلسي در شهر پراگ جمهوري چک موفق شد تيم اسپارتاپراگ اين شهر را با نتيجه يک بر صفر شکست دهد . اسکار (82) تنها گل آبي هاي لندن را در اين ديدار به ثمر رساند.

در ميلان نيز تيم اينتر موفق شد حريفش کلوژ را با 2 گل بدرقه کند. هر دو گل اين ديدار را رودريگو پالاسيو در دقايق (20و 86) به ثمر رساند. ليورپول نيز در روسيه با دو گل مغلوب زنيت سن پترزبورگ شد. هالک (70) و سرگئي سماک (72) براي نماينده روسيه گلزني کردند.



** نتايج کامل

آنژي ماخاچکالا 3 – هانوفر يک

زنيت 2 – ليورپول صفر

آژاکس 2 – استوا بخارست صفر

باته بوريسوف صفر - فنرباغچه صفر

باير لورکوزن صفر– بنفيکا يک

ديناموکيف يک – بوردو يک

لوانته 3 – المپياکوس صفر

ناپولي صفر – ويکتوريا پلژن 3

اسپارتاپراگ صفر- چلسي يک

آتلتيکو مادريد صفر- روبين کازان 2

گلادباخ 3 – لاتزيو 3

باسل 2 – دنيپرو صفر

اينتر 2 – کلوج صفر

نيوکاسل صفر – متاليست صفر

تاتنهام 2- ليون يک

اشتوتگارت يک – گنک يک


 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ