تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 10:28 | نویسنده : Amir

جايزه زيباترين گل و بهترين دفع توپ در ليگ قهرمانان اروپا در فصلي که گذشت به بازيکنان ميلان ايتاليا رسيد.

روز گذشته انتخاب بهترين‌هاي اين فصل ليگ قهرمانان اروپا از سوي يوفا انجام گرفت که در آن بازيکنان ميلان ايتاليا نقش پر رنگي داشتند.

به گزارش فارس، فيليپ مکسس و کريستين آبياتي، مدافع و دروازه‌‌بان باشگاه ميلان جايزه‌هاي اين فصل در ليگ قهرمانان اروپا را از آن خود کردند. مکسز به خاطر گل قيچي برگردان خود مقابل اندرلشت بلژيک که از فاصله 20 متري وارد دروازه اين تيم کرد، جايزه زيباترين گل را از آن خود کرد.


کريستين آبياتي، دروازه‌بان روسونري هم به خاطر دفع توپ‌هاي هالک و الکساندر آنيوکوف در ديدار با زنيت سنت پترزبورگ اين جايزه را به خود اختصاص داد.

جايزه بهترين تيم به بايرن مونيخ آلمان رسيد و يورگن کلوپ که هدايت بروسيا دورتموند را به عهده دارد نيز به عنوان بهترين مربي انتخاب شد. جايزه خلق بهترين لحظه نيز به ايوان کراستانوويچ، بازيکن دينامو زاگرب رسيد که نخستين گل اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا پس از 3 فصل پياپي را وارد دروازه حريف کرد.



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : Amir

3بازيکن بايرن و 3 بازيکن يوونتوس همراه با کريس‌ رونالدو و مسي به تيم منتخب سال ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.

پس از کسب پيروزي 2 بر يک بايرن در ديدار فينال ليگ قهرمانان مقابل بورسيادورتموند، کارشناسان اين جام، تيم منتخب ستارگان را برگزيدند.

به گزارش سايت يوفا،‌ بر همين اساس فيليپ لام (مدافع و کاپيتان) همراه با باستين شواين اشتايگر و آرين روبن (هر دو هافبک) از جمع باوارايي‌ها در اين تيم برگزيده شدند.

همچنين ماريو گوتسه که در بورسيا دورتموند درخشش زيادي داشت به عنوان هافبکي نمونه برگزيده شد.

در اين تيم همچنين کريس رونالدو از رئال و ليونل مسي از بارسلونا گزينش شدند.

دروازه‌بان:

ويلي کابايرو، مالاگا اسپانيا

خط دفاع:

مدافع راست: فيليپ لام، بايرن مونيخ

مدافع مياني: لئوناردو بونوچي، يوونتوس

مدافع مياني: تياگو سيلوا، پاري‌سن‌ژرمن

مدافع چپ:‌جيورجيو کيه‌ليني، يوونتوس ايتاليا

خط مياني:

هافبک مياني(لايه اول):‌باستين شواين اشتايگر، بايرن مونيخ

هافبک مياني(لايه اول)‌: آرتورو ويدال،‌ يوونتوس ايتاليا

هافبک راست(لايه دوم): آرين روبن، بايرن مونيخ

هافبک مياني(لايه دوم) : ماريو گوتسه، بورسيادورتموند

هافبک چپ: کريستيانو رونالدو، رئال مادريد

خط حمله:

مهاجم نوک: ليونل مسي، بارسلونا اسپانيا



تاريخ : جمعه 1 فروردين 0برچسب:, | 10:8 | نویسنده : Amir

باشگاه بارسلونا به طور رسمي شکايت خود عليه ولفگانگ اشتارک، داور آلماني بازي پاريسن ژرمن و بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا را به يوفا ارائه کرد.

پاريسن ژرمن و بارسلونا سه شنبه هفته گذشته در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان رفتند که بازي آنها در نهايت با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

در اين ديدار گل اول پاريسن ژرمن در شرايط کاملا آفسايد به ثمر رسيد که از چشم داور مسابقه دور ماند و داور مسابقه در صحنه هايي از بازي نيز تمرکز کافي نداشت. براي مثال خاوير ماسکرانو و جوردي آلبا در يک صحنه با هم برخورد کردند و روي زمين افتادند اما داور مسابقه با بي توجهي به اين صحنه دستور ادامه بازي داد.

سخنگوي باشگاه بارسلونا در جزئيات اين خبر اعلام کرد: " دو حالت وجود دارد؛ يا اينکه ولفگانگ اشتارک قوانين داوري را نمي داند و يا اينکه اين قوانين را در بازي پاريسن ژرمن و بارسلونا اجرا نکرد. بازيکنان ما در زمان گل ابراهيموويچ به اين تصميم اعتراض نکردند زيرا مي دانيم که اشتباهات داوري در فوتبال وجود دارد."



تاريخ : پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, | 9:19 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال رئال مادريد مقابل مهمان خود گالاتاساراي به يک پيروزي قاطع دست يافت.

از دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان گالاتاساراي ترکيه بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود قوهاي سپيد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در دقيقه نهم کريستيانو رونالدو روي پاس زيباي مسوت اوزيل موفق شد با ضربه‌اي چيپ دروازه گالاتاساراي را باز کند و رئال مادريد را يک بر صفر پيش اندازد.

کريم بنزما نيز در دقيقه 29 گل دوم رئال را زد تا مادريدي ها 2 بر صفر از حريف خود پيش بيافتند.

در دقيقه 73 هيگواين موفق شد گل سوم رئال را روي سانتر زيباي ژابي آلونسو با ضربه سر به ثمر برساند تا اختلاف گل به 3 برسد.


بازي برگشت اين 2 تيم سه‌شنبه 20 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي گالاتاساراي برگزار مي‌شود.









تاريخ : پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, | 9:17 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بورسيا دورتموند در ديداري خارج از خانه مقابل مالاگا به تساوي رسيد.

از دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال مالاگاي اسپانيا در ورزشگاه خانگي خود روزالدا ميزبان بورسيا دورتموند آلمان بود که اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس، تلاش دو تيم در طول 90 دقيقه اين بازي نتيجه نداد تا بازي برگشت اين 2 تيم در آلمان با حساسيت بيشتري دنبال شود.

بازي برگشت اين 2 تيم سه‌شنبه 20 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي دورتموند برگزار مي‌شود.




 



تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 23:56 | نویسنده : Amir

هوادار جوان رئال مادريد در يک عکس جالب نشان داده که چقدر به ستاره پرتغالي اين تيم شبيه است.
کدام یک کریس رونالدو است؟ + عكس

كريستيانو رونالدو درست قبل از بازي تيمش مقابل گالاتاسراي توسط يكي از هوادارانش كه چهره ي جالبي داشت متوقف شد.

 

اين بازيكن پرتغالي در حالي رانندگي بود كه هوادار رئال مادريد از وي درخواست كرد تا با او عكس بگيرد. اين فرد جوان شباهت زيادي به كريس رونالدو دارد و حتي گوشواره هايي كه زماني رونالدو به استفاده از آن ها معروف بود را نيز به گوش داشت.

 

شاگردان خوزه مورينيو امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه برنائبو مقابل گالاتاسراي قرار خواهند گرفت تا تكليف تيم صعود كننده به مرحله ي نيمه نهايي مشخص شود.

 



تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 10:13 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه مقابل پاري سن ژرمن به تساوي رسيد.

از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال پاري سن ژرمن در ورزشگاه خانگي خود پارک دِ پرنس ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در نيمه اول و در دقيقه 38 گل اول اين ديدار را براي بارسلونا به ثمر رساند و پس از زدن گل جاي خود را به سسک فابرگاس داد. نيمه اول با همان نتيجه يک بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.




در اين بازي ديويد بکام نيز تا دقيقه 70 براي پاريسي‌ها بازي کرد.

در دقيقه 80 زلاتان ايبراهيموويچ موفق شد روي صحنه‌اي مشکوک به آفسايد بازي را به تساوي بکشاند.

در دقيقه 89 بارسلونا توسط ژاوي و از روي نقطه پنالتي موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما در دقيقه 93 متوئيدي موفق شد اميد را به اردوي پاري سن ژرمن بازگرداند و بازي را به تساوي بکشاند و در نهايت نيز بازي با همين نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه نيو کمپ برگزار مي‌شود.





تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 10:12 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد در ديداري خانگي يوونتوس را شکست دهد.


از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آليانس آرنا ميزبان يوونتوس ايتاليا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.


به گزارش فارس، آلابا در همان دقيقه نخست موفق شد دروازه تيم ايتاليايي را باز کند، در ادامه نيز بايرن بازي را بسيار هجومي ادامه داد و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه يوونتوس خلق کرد که با بي‌دقتي مهاجمان توپ‌ها يه گل تبديل نشد.

نيمه اول نيز با نتيجه يک بر صفر به سود باواريايي‌ها به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 63 توماس مولر گل دوم بايرن را به ثمر رساند تا خيال بايرني‌ها کمي آسوده‌تر شود. در نهايت نيز بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم روز چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي يووه برگزار خواهد شد.










تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, | 10:39 | نویسنده : Amir

کميته انضباطي اتحاديه فوتبال اروپا يوفا روز سه‌شنبه محروميت زلاتان ابراهيموويچ مهاجم سوئدي تيم فوتبال پاري سن ژرمن فرانسه را به يک جلسه کاهش داد.


 بدين ترتيب ابراهيموويچ خواهد توانست در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا که قرار است دوم آوريل برگزار شود شرکت کند.

پيشتر اين مهاجم ملي‌پوش سوئدي در دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها مقابل والنسيا از زمين اخراج و با دو جلسه محروميت از بازي همراه پاري سن ژرمن روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس، مهاجم سي و يک ساله پاري سن ژرمن تاکنون در طول دوران حرفه‌اي فوتبال خود دوازده بار با کارت قرمز روبه‌رو شده است.



تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, | 12:15 | نویسنده : Amir

ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا پس از مشخص شدن حريفش (پاريسن ژرمن) در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اينگونه واكنش داد.

 

 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ