تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, | 8:26 | نویسنده : Amir

اتحادیه فوتبال اروپا، موسوم به یوفا، در گزارشی درآمد تیم‌های حاضر در لیگ‌قهرمانان فصل 2013-2014 را اعلام کرد که در این میان یوونتوس، علی‌رغم حذف در مرحله یک‌چهارم بالاترین درآمد را به خود اختصاص داده است.

گزارش یوفا از درآمد باشگاه‌ها در لیگ‌قهرمانان؛ یووه بالاترین درآمد

بر این اساس تمامی باشگاه‌های حاضر در این‌رقابت‌ها مبلغ 904.6 میلیون یورو درآمد کسب کرده‌اند که شامل حق پخش تلویزیونی و درآمد حاصل از عملکرد آن‌ها و درآمد زایی آن‌ها به همراه پاداشی که از سوی یوفا اهدا می‌شود، است.

مجموعاً 904.6 میلیون یورو میان باشگاه‌های حاضر در این‌رقابت‌ها تقسیم شده است. با این حال، علی‌‌رغم حضور دو تیم بایرن و بروسیا دورتموند بیش از بقیه در این رقابت ها و حضور در فینال، بیشترین درآمد حاصله به تیم‌های ایتالیایی اختصاص پیدا کرده است.

بایرن که با پیروزی 2-1 مقابل دورتموند فاتح اروپا شد مجموعاً 55 میلیون یورو درآمد کسب کرده است، که 35.9 میلیون یورو هدیه یوفا به‌آن‌ها و حدود 19 میلیون یورو حق پخش تلویزیونی به آن‌هاست. دورتموند مجموعاً 54 میلیون یورو کسب کرده که حدود 32.4 میلیون یورو از یوفا و 21 میلیون یورو از حق پخش تلویزیونی کسب شده است.

اما یوونتوس با کسب 65.3 میلیون یورو بیشترین سود را از حضور در اروپا برای خود به همراه داشته است. رده بندی باشگاه‌ها پردرآمد به شرح زیر است :

1- یوونتوس ایتالیا - 65.3 میلیون یورو

2- بایرن مونیخ آلمان- 55.1 میلیون یورو

3- بروسیا دورتموند آلمان - 54.1 میلیون یورو

4- آث‌میلان ایتالیا - 51.4 میلیون یورو

5- رئال مادرید اسپانیا - 48.4 میلیون یورو

6- بارسلونا اسپانیا - 45.5 میلیون یورو 

7- پاریس سنت ژرمن فرانسه- 44.7 میلیون یورو

از مجموع 904 میلیون یورو درآمد حاصله، 495 میلیون یورو حاصل حضور در این رقابت‌ها و 409 میلیون یورو حق پخش تلویزیونی است.

تیم‌ها از سوی یوفا برای هر پیروزی 1 میلیون یورو و هر تساوی 500 هزار یورو پاداش می‌گیرند. تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم 3.5 میلیون یورو، مرحله یک‌چهارم، 3.9 میلیون یورو و نیمه نهایی 4.9 میلیون یورو پاداش می‌گیرند.

حضور تیم‌های ایتالیایی به دلیل قراردادهای سنگین اسکای اسپورت و مدیاست پریموم با اتحادیه فوتبال اروپاست که باعث درآمد زایی برای آن‌ها شده است.



تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 8:27 | نویسنده : Amir

آیا می‌دانستید منچستر یونایتد با حضور در 17 فصل اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از این لحاظ رکورد دار است؟

دانستنی‌های فوتبال - بیشترین حضور پیاپی در لیگ قهرمانان

شیاطین سرخ از فصل 1996/97 تا به امروز توانسته‌اند هر ساله سهمیه بازی در لیگ قهرمانان را بدست آورند و دو بار نیز موفق به فتح آن شوند. پس از منچستر یونایتد، رئال مادرید با 16 (1997/98 تا 2012/13) و آرسنال با 15 (1998/99 تا 2012/13) حضور پیاپی در رده‌های بعدی قرار دارند.




تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 12:10 | نویسنده : Amir

اتحاديه فوتبال اروپا دو تيم يوناني پاناتينايکوس و گيانينا را از رقابت‌هاي اروپايي فصل بعد محروم کرد.


اتحاديه فوتبال اروپا که چند روز پيش دو تيم ترکيه‌اي فنرباغچه و بشيکتاش را از شرکت در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا محروم کرد، دو تيم يوناني آستراس گيانينا و پاناتينايکوس را هم به همين مجازات محکوم کرد.
در گزارش يوفا آمده است: فدراسيون فوتبال يونان براي حضور قدرتمند دو تيم پاناتينايکوس و گيانينا در ليگ اروپا يک هفته تعطيلي غيرقانوني به آنها داد که اين بر خلاف قوانين يوفاست. البته اين دو باشگاه مي‌توانند فرجام‌خواهي کنند.
پاناتينايکوس در فصل قبل ليگ يونان در جايگاه ششم قرار گرفت، اين در حالي است که گيانينا با چهار امتياز بيشتر پنجم شد.



تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 19:18 | نویسنده : Amir

 

ديدارهاي مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه سوييس، مقر اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) برگزار شد.


 

تيم هايي چون سلتيک گلاسکو، باته بوريسف و دينامو زاگرب در دور دوم مرحله مقدماتي ( ديدارهاي رفت 16 و 17 و 23 و 24 ژوئيه ) به ميدان مي روند.
تيم هاي پيروز در دور سوم با تيم هايي بزرگي چون آرسنال، آ ث ميلان و شالکه رقابت خواهند کرد.
ديدارهاي دور سوم نهم اوت قرعه کشي مي شود (رفت 20 و 21 و برگشت 27 و 28 اوت).
تيم هاي پيروز 29 اوت در قرعه کشي مرحله گروهي در کنار تيم هاي مطرحي چون بايرن (قهرمان اروپا)، دورتموند، بارسلونا، رئال مادريد، منچستر يونايتد و منچستر سيتي، پاري سن ژرمن، مارسي، يوونتوس و ناپولي شرکت خواهند کرد.
مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا 17 و 18 ستپامبر و ديدار فينال 24 مه در ليسبون (پرتغال) برگزار مي شود.



تاريخ : دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Amir

امروز در نیون سوئیس و در مقر کنونی یوفا قرعه کشی مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برای فصل 4-2013 انجام خواهد شد.

امروز قرعه کشی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا

در لیگ قهرمانان اروپا در ابتدا قرعه مرحله مقدماتی این رقابتها برداشته می شود.دراین قرعه کشی تکلیف بازی تیم های قهرمان جزایر فارو (استریمور)، سن مارینو (تره پنه)، آندورا (لوسیتانس) و ارمنستان (شیراک) مشخص می شود که بازیهای رفت و برگشتشان درروزهای 2و3  و 9و10 جولای برگزار خواهد شد . دو تیم برنده به دور دوم خواهند رفت و در دور دوم آنها درکنار تیم هایی که به صورت مستقیم به مرحله مقدماتی راه یافته اند قرار می گیرند.درکنار تیم هایی مثل سلتیک گلاسکو، باته بوریسوف بلاروس و دینامو زاگرب کرواسی و البته استوا بخارست رومانی.

دراین مرحله تیم های دیگری مثل پارتیزان بلگراد، لخیا ورشو لهستان، ویکتوریا پلژن چک، اسلوان براتیسلاوای اسلوواکی، ماریبور اسلوونی، الفسبورگ سوئد و اچ.جی.کی هلیسنکی فنلاند دیده می شوند.

بازیهای رفت دور دوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در روزها 16 و 17 جولای و بازیهای برگشت در روزهای 23 و 24 جولای برگزار می شود.

تیم های بزرگی مثل بارسلونا،یونایتد، رئال مادرید ، بایرن و دورتموند و یوونتوس و سایر تیم هایی که جواز صعود مستقیم به این مرحله را گرفته اند، به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

 فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز 24 ماه می سال 2014 در ورزشگاه جدید لالوس لیسبون برگزار می شود.

امروز همچنین قرعه کشی مرحله ابتدایی رقابت های لیگ اروپا نیز انجام می شود.درشرایطی که تیم هایی مثل والنسیا، بوردو، لاتزیو، آنژی ماخاچ قلعه، ویگان، فرایبورگ و ویکتوریا گیمارش مجوز صعود مستقیم به این رقابتها را کسب کرده اند،تیم هایی مثل رئال بتیس، تاتنهام، دینامو کیف، براگا، فیورنتینا، اسپارتاک مسکو، آزد آلکمار ، بشیکتاش، ژانک، دنیپرو ، اینتراخت فرانکفورت، فاینورد، نیس و سنت گالن در آخرین مرحله مقدماتی وارد رقابت ها می شوند.

تیم هایی مثل سویا، اشتوتگارت، اودینزه، بروژ، سن اتین، زوریخ، بورساسپور، سوانسی، رپیدوین و... در دور سوم رقابتهای مقدماتی وارد رقابت های لیگ اروپا  می شوند

قرعه کشی امروز لیگ اروپا که برای مشخص شدن حریفان تیم ها در دور اول برگزار می شود، میان تیم هایی مثل روزنبورگ، زیلینیا، لفسکی، زسکا سوفیه، ویدئوتون، ونتسپیلز، ترومسئو خواهد بود.

فینال رقابت های لیگ اروپا هم روز 4شنبه، 14 ماه می در استادیوم یوونتوس برگزار خواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, | 9:54 | نویسنده : Amir

                    

 

                                             دانلود فیلم



تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, | 12:15 | نویسنده : Amir

دانلود

 

                           



تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, | 14:47 | نویسنده :
تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 10:28 | نویسنده : Amir

جايزه زيباترين گل و بهترين دفع توپ در ليگ قهرمانان اروپا در فصلي که گذشت به بازيکنان ميلان ايتاليا رسيد.

روز گذشته انتخاب بهترين‌هاي اين فصل ليگ قهرمانان اروپا از سوي يوفا انجام گرفت که در آن بازيکنان ميلان ايتاليا نقش پر رنگي داشتند.

به گزارش فارس، فيليپ مکسس و کريستين آبياتي، مدافع و دروازه‌‌بان باشگاه ميلان جايزه‌هاي اين فصل در ليگ قهرمانان اروپا را از آن خود کردند. مکسز به خاطر گل قيچي برگردان خود مقابل اندرلشت بلژيک که از فاصله 20 متري وارد دروازه اين تيم کرد، جايزه زيباترين گل را از آن خود کرد.


کريستين آبياتي، دروازه‌بان روسونري هم به خاطر دفع توپ‌هاي هالک و الکساندر آنيوکوف در ديدار با زنيت سنت پترزبورگ اين جايزه را به خود اختصاص داد.

جايزه بهترين تيم به بايرن مونيخ آلمان رسيد و يورگن کلوپ که هدايت بروسيا دورتموند را به عهده دارد نيز به عنوان بهترين مربي انتخاب شد. جايزه خلق بهترين لحظه نيز به ايوان کراستانوويچ، بازيکن دينامو زاگرب رسيد که نخستين گل اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا پس از 3 فصل پياپي را وارد دروازه حريف کرد.



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : Amir

3بازيکن بايرن و 3 بازيکن يوونتوس همراه با کريس‌ رونالدو و مسي به تيم منتخب سال ليگ قهرمانان اروپا راه يافتند.

پس از کسب پيروزي 2 بر يک بايرن در ديدار فينال ليگ قهرمانان مقابل بورسيادورتموند، کارشناسان اين جام، تيم منتخب ستارگان را برگزيدند.

به گزارش سايت يوفا،‌ بر همين اساس فيليپ لام (مدافع و کاپيتان) همراه با باستين شواين اشتايگر و آرين روبن (هر دو هافبک) از جمع باوارايي‌ها در اين تيم برگزيده شدند.

همچنين ماريو گوتسه که در بورسيا دورتموند درخشش زيادي داشت به عنوان هافبکي نمونه برگزيده شد.

در اين تيم همچنين کريس رونالدو از رئال و ليونل مسي از بارسلونا گزينش شدند.

دروازه‌بان:

ويلي کابايرو، مالاگا اسپانيا

خط دفاع:

مدافع راست: فيليپ لام، بايرن مونيخ

مدافع مياني: لئوناردو بونوچي، يوونتوس

مدافع مياني: تياگو سيلوا، پاري‌سن‌ژرمن

مدافع چپ:‌جيورجيو کيه‌ليني، يوونتوس ايتاليا

خط مياني:

هافبک مياني(لايه اول):‌باستين شواين اشتايگر، بايرن مونيخ

هافبک مياني(لايه اول)‌: آرتورو ويدال،‌ يوونتوس ايتاليا

هافبک راست(لايه دوم): آرين روبن، بايرن مونيخ

هافبک مياني(لايه دوم) : ماريو گوتسه، بورسيادورتموند

هافبک چپ: کريستيانو رونالدو، رئال مادريد

خط حمله:

مهاجم نوک: ليونل مسي، بارسلونا اسپانيا



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ