تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 19:58 | نویسنده : Amir

آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس اسامی 21 بازیکن را برای حضور در مقابل کپنهاگن در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد.


در بین بازیکنان یوونتوس نامی از روبینیو، مارتین کاسرس، سیمونه پپه و کلودیو مارکیزیو به دلیل مصدومیت دیده نمی شود.

نکته عجیب عدم حضور نام مارکو موتا می باشد، که در بین بازیکنان دیده نمی شود.

اسامی بازیکنان یوونتوس برای حضور در دیدار مقابل کپنهاگن به شرح ذیل می باشد:

1 بوفون، 3 کیه لینی، 5 اوگبونا، 6 پوگبا، 9 ووچینیچ، 10 توز، 11 دی چلیه، 12 جووینکو، 13 پلوسو، 14 یورنته، 15 بارتزالی، 19 بونوچی، 20 پادوین، 21 پیرلو، 22 آساموا، 23 ویدال، 26 لیخشتاینر، 27 کوالیارلا، 30 استوراری، 33 ایسلا، 50 سیتی




تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 11:45 | نویسنده : Amir

کارلو آنچلوتی برای اولین دیدار تیمش در فصل جدید چمپیونزلیگ مقابل گالاتاسارای، 20 بازیکن را در لیست سفر به ترکیه قرار داد.


لوس بلانکوس روز سه شنبه میهمان تیم ترکیه ای خواهد بود و در این دیدار 4 بازیکن مصدوم خود، ژابی آلونسو، واران، مارسلو و فابیو کوئنترائو را نخواهد داشت.

دروازه بان ها: کاسیاس، دیگو لوپز، خسوس

مدافعان: په په، راموس، کارواخال، آربلوا، ناچو، کاسادو

هافبک ها: بیل، دی ماریا، خدیرا، کاسمیرو، مودریچ، ایسکو، ایارامندی

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، بنزما، موراتا، خسه

 



تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, | 11:12 | نویسنده : Amir

 

فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با هشت ديدار آغاز مي‌شود.


دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه با برگزاري بازي‌هاي گروه‌هاي يک تا چهار آغاز مي‌شود.

گروه A

منچستر‌يونايتد - باير‌لورکوزن

رئال‌سوسيداد - شاختار‌دونتسک

منچستر‌يونايتد در حساس‌ترين بازي اين گروه در ورزشگاه اولدترافورد به ديدار بايرلورکوزن مي‌رود. اين بازي آغاز هجدهمين حضور پياپي يونايتدها و نخستين ديدار ديويد مويس به عنوان سرمربي منچستر‌يونايتد در ليگ قهرمانان اروپاست. در طرف ديگر هم اين ديدار اولين تجربه اروپايي سامي هوپيا، سرمربي جوان بايرلورکوزن است تا دو مربي وجه تشابهي در اين ديدار داشته باشند. دو تيم در سال 2001 اولين بار با يکديگر ديدار کردند که بايرلورکوزن به دليل گل زده در خانه حريف توانست شياطين سرخ را از ليگ قهرمانان اروپا حذف کند. سال 2002 منچستر‌يونايتد توانست انتقام اين شکست را با برتري در بازي رفت و برگشت بگيرد. در بازگشت وين روني به روند گلزني در بازي قبلي اميدهاي زيادي در بين هواداران منچستر ايجاد شده است. لورکوزن در بازي شنبه خود در بوندسليگا موفق شد با درخشش اشتفان کيسلينگ با نتيجه 3 بر يک ولفسبورگ را شکست دهد و چهارمين برد خود در پنجمين هفته بوندسليگا را به دست آورد. منچستر‌يونايتد هم موفق شد با دو گل روبين فان‌پرسي و وين روني کريستال‌پالاس را شکست دهد تا دو تيم با روحيه خوب به استقبال اين ديدار بروند.

رئال‌سوسيداد نيز اولين حضور خود در ليگ قهرمانان اروپا را پس از يک دهه در خانه برابر شاختار دونتسک جشن خواهد گرفت. اين تيم اسپانيايي آخرين بار در سال 2003 در ليگ قهرمانان اروپا حضور داشت که با صعود از مرحله گروهي با شکست از ليون در مرحله دوم حذف شد.

گروه B

گالاتاسراي - رئال‌مادريد

کپنهاگن - يوونتوس

رئال‌مادريد در شروع اين فصل ليگ قهرمانان اروپا با هدايت کارلو آنچلوتي در ورزشگاه علي‌سامي‌ين به ديدار گالاتاسراي مي‌رود. دو تيم فصل قبل در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف هم رفتند که رئال‌مادريد موفق شد با برتري برابر اين تيم به جمع چهار تيم برتر ليگ قهرمانان راه يابد. البته گالاتاسراي در بازي برگشت رئال‌مادريد را به درد سر انداخت و تا حذف از ليگ قهرمانان پيش برد. ديديه دروگبا، مهاجم ساحل‌عاجي گالاتاسراي در اين ديدار اميد اول گلزني گالاتاسراي است. او در ديدار فصل قبل دو تيم توانست دروازه رئال‌مادريد را باز کند. ديگر گل‌هاي گالاتاسراي را در بازي دو تيم در فصل گذشته امانوئل ابوئه و وزلي اسنايدر به ثمر رساندند. رئال‌مادريد در اين هفته برابر ويارئال در ليگا به تساوي 2 بر 2 رسيد. هر چند رئالي‌ها 2 امتياز را در اين ديدار از دست دادند اما گلزني گرت بيل و کريستيانو رونالدو باعث اميدواري هواداران رئال‌مادريد براي يک فصل رويايي شده است.

يوونتوس در ديگر ديدار اين گروه کار چندان سختي نخواهند داشت و بايد به ديدار کپنهاگن دانمارک برود که اين فصل در ليگ دانمارک وضعيت چندان خوبي ندارد. يوونتوس اين فصل با خريد‌هاي خوبي که انجام داده است، يکي از اميدهاي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپاست. بيانکونري پس از تساوي برابر اينتر در داربي ايتاليا به چيزي کمتر از پيروزي در اين ديدار نمي‌انديشد.

گروه C

المپياکوس - پاري‌سن‌ژرمن

بنفيکا - اندرلخت

پاري‌سن ژرمن در گروهي که خيلي‌ها آن را آسان‌ترين گروه ليگ قهرمانان اروپا مي‌دانند بايد در اولين بازي خود به ديدار المپياکوس برود. شاگردان لورن بلان که فصل جديد ليگ فرانسه را خوب شروع نکرده‌ بودند، جمعه موفق شدند در هفته پنجم ليگ فرانسه برد روحيه‌بخشي را کسب کنند و با 2 گل بوردو را از پيش رو بردارند. در اين ديدار لورن بلان براي اولين بار مي‌تواند از زوج رويايي زلاتان ابراهيموويچ و ادينسون کاواني در ليگ قهرمانان اروپا استفاده کند. تيم پاريسي فصل قبل در مرحله يک چهارم نهايي به سد بزرگي چون بارسلونا برخورد و حذف شد. آنها اين فصل اميدوارند بتوانند به جمع چهار تيم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برسند.

بنفيکا در ديگر ديدار اين گروه در ليسبون به ديدار اندرلخت خواهد رفت. بنفيکا که فصل گذشته تا فينال ليگ اروپا بالا آمد اين فصل با هدايت خورخه خسوس آماده کسب اولين سه امتياز خود در ليگ قهرمانان اروپاست.

گروه D

بايرن‌مونيخ - زسکا‌مسکو

ويکتوريا پلژن - منچستر‌سيتي

مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا با هدايت پپ گوآرديولا در خانه به ديدار زسکا مسکو مي‌رود. بايرن‌مونيخ پس از قهرماني در سوپر جام اروپا در حالي فصل جديد ليگ قهرمانان اروپا را آغاز خواهد کرد که اين هفته موفق شد با برتري 2 بر صفر برابر هانوفر توقف برابر فرايبورگ را جبران کند. تياگو آلکانترا همچنان غايب اصلي بايرن مونيخ است که تا 3 هفته ديگر نمي‌تواند باواريايي‌ها را همراهي کند. اين بازي بازگشت پپ گوآرديولا به ليگ قهرمانان اروپا پس از يک فصل است. آخرين حضور گوآرديولا در ليگ قهرمانان اروپا به 2 فصل قبل برمي‌گردد که در خانه مغلوب چلسي شد.

منچستر‌سيتي در ديگر ديدار اين گروه بايد در جمهوري چک به ديدار ويکتوريا پلژن برود. منچستر‌سيتي که به دليل کسب نتايج ضعيف در ليگ قهرمانان اروپا هميشه تحت فشار بوده، اميدوار است بتواند دست پر از جمهوري چک برگردد. شاگردان مانوئل پيگريني اين هفته در ليگ برتر برابر استوک سيتي به تساوي بدون گل رسيدند تا از مدعيان قهرماني فاصله بگيرند. فيروزه‌اي‌پوشان هيچ محرومي براي اين ديدار ندارند و تنها ونسان کمپاني، مدافع بلژيکي خود را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهند داشت.

ساير بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار مي‌شود.



در اين جدول رده بندي تيم هاي منچستر يونايتد،‌ رئال مادريد،‌ بارسلونا و بايرن مونيخ پيشتاز هستند.

 



اين هفته رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و طرفداران فوتبال در سراسر دنيا با هيجان اين معتبرترين رقابت باشگاهي در سطح دنيا را دنبال خواهند كرد.

از فصل 1992/93 اين رقابت ها با روش و فرمتي جديد اجرا مي شود و امسال شاهد بيست و دومين دوره (22)‌ از اين رقابت ها خواهيم بود. به همين مناسبت نگاهي به جدول رده بندي  پنجاه تيم شركت كننده در اين مسابقات از سال 1992 تا 2013 كه توسط سايت بين المللي Transfermarkt انتشار يافته است، مي اندازيم.

رده نام تيم تعداد دفعات حضور تعداد قهرماني تعداد بازي ها تفاضل گل امتياز
1 منچستر يونايتد 18 2 190 148 355
2 رئال مادريد 17 3 183 173 354
3 بارسلونا 17 3 187 162 353

4

بايرن مونيخ 16 2 175 119 316
5 ميلان 16 3 157 76 259
6 آرسنال 15   145 66 238
7 يوونتوس 13 1 130 73 221
8 چلسي 11 1 120 88 215
9 پورتو 17 1 140 14 209
10 اينترميلان 11 1 105 30 176
11 المپيك ليون 12   106 54 175
12 والنسيا 9   92 52 151
13 ليورپول 8 1 82 51 141
14 آژاكس 11 1 90 19 132
15 دورتموند 8 1 72 25 120

 

 



تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, | 17:37 | نویسنده : Amir

منچستر یونایتد که دارای 3 قهرمانی در این رقابت هاست و از تیم های قدرتمند این رقابت ها به شما می رود، ترکیب خود را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده است.



قهرمان لیگ برتر انگلستان اسامی بازیکنان خود را برای رقابت در لیگ قهرمانان 2013/14 اعلام کرده است.

دروازه بان ها: داوید دخیا، آندرس لیندگارد، جانسن  

مدافعان: رافائل، اورا، جونز، فردیناند، جانی ایوانز، اسمالینگ، ویدیچ، کین، فابیو

هافبک ها: اندرسون، گیگز،کریک، نانی ، یانگ، کلورلی، والنسیا، کاگاوا، توربه، زاها، بوتنر، فلینی ، لینگارد

مهاجمان: رونی، فن پرسی، ولبک، چیچاریتو



قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امروز در موناکو فرانسه برگزار شد.


لوئیس فیگو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرتغال، بیلی مکنیل، اسطوره باشگاه سلتیک، یوهان کرایوف یکی از بهترین بازیکنان تاریخ هلند، مایکل اوون بازیکن سابق لیورپول، رئال مادرید و منچستریونایتد به همراه، پائلو سوزا بازیکی که به همراه دورتموند و یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شده بود، کسانی بودند که برای قرعه‌کشی به این مراسم دعوت شدند و قرعه کشی را انجام دادند.

گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A: منچستریونایتد ، شاختار دونتسک ، بایرلورکوزن ، رئال سوسیداد

گروه B: رئال‌مادرید ، یوونتوس ، گالاتاسرای ، کپنهاگن

گروه C: بنفیکا ، پاریسن ژرمن ، المپیاکوس ، اندرلخت

گروه D: بایرن‌مونیخ ، زسکامسکو ، منچسترسیتی ، ویکتوریا پلژن

گروه E: چلسی ، شالکه ، بازل ، استوابخارست

گروه F: آرسنال ، المپیک مارسی ،  بروسیا دورتموند ، ناپولی

گروه G: پورتو ، اتلیتیکو مادرید ، زنیت ، آسترا وین

گروه H: بارسلونا ، میلان ، آژاکس ، سلتیک 

 

بدون شک گروه های B، F و H جذابیت خاص خود را خواهد داشت و در این میان گروه E و G روی کاغذ راحت ترین گروه ها خواهند بود.

بازی های گروه A تا D در یک روز برگزار خواهد شد و بازی های گروه های E تا H در روز دیگر.



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 15:1 | نویسنده : Amir

امروز از ساعت 17:45 به وقت محلی برابر با 20:15 به وقت ایران قرعه کشی لیگ قهرمانان در موناکو فرانسه انجام خواهد شد.


حساس‌ترین و مهیج ترین رقابت باشگاهی جهان امروز در حالی، در موناکو برگزار خواهد شد که با توجه به سید بندی موجود احتمالا شاهد یک گروه بسیار سخت در بین گروه‌ها باشیم.

با توجه به قدرت گرفتن تیم‌های نظیر دورتموند، پاریس سن ژرمن، منچسترسیتی، اتلتیکومادرید و ناپولی رقابت های امسال می‌تواند بسیار حساس تر و زیباتر از گذشته دنبال شوند. اگرچه نباید فراموش کرد دیگر تیم های حاضر در این تورنمنت بهترین های لیگ های داخلی کشورهای مختلف هستند.

از 22 دوره برگزار شده از سال 1992 که لیگ قهرمانان به ساختار امروزی در آمد، منچستریونایتد با 19 دوره حضور رکورد دار است و پس از این تیم، تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید اسپانیا به همراه پورتو پرتغال با 18 دوره حضور قرار دارند. 

با حضور وین اتریش در این دوره از رقابت ها، که اولین حضورش در این تورنمنت را تجربه می‌کند، تعداد کل تیم‌های حاضر در این مسابقات معتبر به 128 رسید. 21 تیم حاضر در این فصل، در فصل گذشته لیگ قهرمانان حضور داشته اند و رئال سوسیداد بیش از هر تیمی منتظر بوده است تا دوباره در لیگ قهرمانان شرکت کند، آن‌ها در فصل 2003/04 نیز در این تورنمنت حضور داشته اند و پس از حذف در مرجله 1/16 پایایانی، 9 فصل صبر کردند تا دوباره موفق شدند شانس حضور در این رقابت‌ها را بدست آورند.

در مجموع از 18 کشور مختلف اروپایی تیم‌هایی در این رقابت ها حضور دارند که کشورهای انگلستان، اسپانیا و آلمان با چهار نماینده بیشترین نماینده را دارند.

جدول سید بندی این تورنمنت را در زیر می‌بینید، توجه داشته باشید دو تیم از یک کشور در مرحله گروهی به هم برخورد نخواهند کرد.

سید اول: بایرن مونیخ / بارسلونا / رئال مادرید / چلسی / منچستریونایتد / آرسنال / پورتو / بنفیکا

سید دوم: اتلتیکومادرید / آ.ث میلان / شاختاردونتسک / شالکه 04 / المپیک مارسی/ زسکامسکو / پاریس‌سن‌ژرمن / یوونتوس 

سید سوم: زنیت سن پترزبورگ / آژاکس آمستردام / بورسیادورتموند / منچسترسیتی / بازل / المپیاکوس / بایرلورکوزن / گالاتسرای

سید چهارم: کپنهاگن / ناپولی / اندرلخت / سلتیک / استیوابخارست / ویکتوریا بلژن / رئال سوسیداد / وین اتریش

ورزشگاه استودیو دِ لویز پرتغال میزبان فینال این دوره خواهد بود.



با شکست المپیک لیون مقابل رئال سوسیه داد و ناکامی در راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه یوونتوس در سید دوم مرحله گروهی این مسابقات قرار گرفت.

باشگاه میلان نیز با پیروزی در مقابل آیندهوون در سید دوم قرار گرفت و سلتیک در سید چهارم این مسابقات قرار داده شد.

سید بندی کامل این مسابقات که روز پنج شنبه ساعت 20:30 قرعه کشی می شود، به شرح ذیل می باشد:

سید 1: بایرن مونیخ، بارسلونا، چلسی، رئال مادرید، منچستر یونایتد، آرسنال، پورتو، بنفیکا

سید 2: اتلتیکو مادرید، شاختار دونتسک، میلان، شالکه 04، المپیک مارسی، زسکا مسکو، پاری سن ژرمن، یوونتوس

سید 3: زنیت سن پترزبورگ، منچستر سیتی، آياکس آمستردام، بروسیا دورتموند، بازل، المپیاکوس، گالاتاسارای، بایر لورکوزن

سید 4: کپنهاگن، ناپولی، اندرلخت، سلتیک گلاسکو، استوا بخارست، ویکتوریا پلژن، رئال سوسیه داد، آستریا وين



تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 9:38 | نویسنده : Amir

تیم‌های زنیت سنت پترزبورگ، آ.ث میلان، رئال سوسیداد، ویکتوریا پلژن و سلتیک گلاسکو با برتری مقابل حریفان به مرحله گروهی چمپیونز لیگ صعود کردند.


شب گذشته پنج بازی پایانی دور پلی-آف لیگ قهرمانان برگزار گردید که در مهم‌ترین آن‌ها، میلان با درخشش ماریو بالوتلی 3-0 PSV آیندهوون را شکست داد و زنیت با حساب 4-2 از سد فریرا پرتغال گذشت. 

سلتیک گلاسکو نیز که در بازی رفت 2-0 مغلوب شاختار قزاقستان شده بود، با گل فورست در وقت‌های تلف شده جواز صعود را بدست آورد. 

پیشتر تیم‌های آرسنال، شالکه 04، بازل سوئیس، وین اتریش و استوا بخارست به جمع 32 تیم لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند.

قرعه کشی و گروه‌بندی رقابت‌های این فصل امروز انجام می‌شود. 

نتایج دیدارهای شب گذشته به شرح زیر است: 

زنیت سنت پترزبورگ 4 (4)‌ - 2 (1) فریرا

ماریبور 0 (1) - 1 (3) ویکتوریا پلژن 

رئال سوسیداد 2 (2) - 0‌ (0) المپیک لیون

آ.ث میلان 3 (1)‌ - 0 (1) پی. اس. وی آیندهوون

سلتیک گلاسکو 3 (0) - 0 (2) شاختار

*اعداد نوشته شده در داخل پرانتز، نتایج دیدار رفت دو تیم است.



تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 20:10 | نویسنده : Amir

در ادامه بازی های پلی آف مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب غول های ایتالیایی میزبان حریف هلندی خود هستند.


میلان در بازی دور رفت در ورزشگاه فیلیپس آیندهوون به میدان رفت و با نتیجه مساوی (1-1) متوقف شد. گل های بازی را استفان ال شراوی و تیم ماتافس به ثمر رساندند. کفه ترازو به سمت میلان سنگینی می کند. هرچند دانیله بونرا و جیامپائولو پاتزینی هم چنان به خاطر مصدومیت غایب هستند اما روسونری ماتیا دی شیلیو و روبینیو را که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته اند را در اختیار خواهد داشت. حضور نایجل دی یونگ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

میلان اولین بازی اش در سری آ را با نتیجه دو بر یک به ورونا واگذار کرد و بسیار امیدوار است تا با شکست آیندهوون در سن سیرو نه تنها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد بلکه موجبات خوشحالی هواداران را فراهم کند. انتظار می رود آندره آ پولی که تک گل میلان برابر ورونا را به ثمر رساند بازی را از ابتدا آغاز کند و ماتیا دی شیلیو در سمت چپ به کار گرفته شود.

در آن سوی میدان فیلیپ کوکو سرمربی سرشناس هلندی در کنفرانس قبل از بازی گفت: ”هر اتفاقی محتمل است. ما برای هر چیز آماده هستیم. نمی دانم میلان چگونه به بازی خواهد آمد، نمی دانم آن ها به دفاع خواهند پرداخت و یا حمله خواهند کرد.“ کوکو همچنین اعلام کرد ممکن است جورجیو وینالدوم کاپیتان تیمش به خاطر مصدومیت جزیی بازی را از روی نیمکت آغاز کند، که با توجه به حساسیت این دیدار می توان او را از ابتدا در ترکیب دانست. پی اس وی در آخرین دیدارش در لیگ هلند مقابل هراکلس با تساوی (1-1) متوقف شد. هنوز مشخص نیست آیا زاکاری باکالی جوان آینده دار آیندهوون در لیست قرار می گیرد یا خیر. لوسیانو نارسینگ و اسکار هیلمارک نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند. 

 

ترکیب احتمالی دو تیم:



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ